onsdag 2. mars 2011

Vinn et nydelig smykke fra Eva og Englebarna


"Jeg er med på giveaway hos HildeM - lykkelig med liten hvor jeg kan vinne et nydelig smykke fra Eva og englebarna. Frist for å være med er 31.3"

Jeg er så heldig å få lov til å samarbeide med Eva og Englebarna. I løpet av mars måned kan dere bli med på giveaway hvor en av dere kan vinne et nydelig smykke.

Det dere må gjøre for å være med på giveaway'en er følgende:

1 lodd: Skrive en kommentar på dette innlegget om hvorfor akkurat du skal vinne et smykke fra Eva og Englebarna
2 lodd: Legge deg til som følger av bloggen min
3 lodd: Skrive et innlegg på din blogg om denne konkurranse. Bruk bildet og teksten ovenfor. Dersom du ikke har blogg kan du dele konkurransen på Facebbok.
4 lodd: Legge deg til som følger av bloggen til Eva og Englebarna
5 lodd: Legge deg til på Eva og Englebarnas Facebookside.

Husk å skrive hvor mange lodd du tar (totalt 5 lodd), og legger du deg til på Facebbok må du skrive opp hva du heter der. Fristen for å bli med i trekningen er 31.03. Lykke til!

36 kommentarer:

  1. Jeg er selvfølgelig med og håper virkelig jeg vinner... Hvorfor jeg skal vinne? Fordi jeg vil vise hvor stolt jeg er av min datter ved å gå med et så nydelig smykke. På denne måten kan alle se hvor mye hun betyr for meg, på en symbolsk måte.

    Jeg harn å skrevet en kommentar her, følger bloggen din og Eva & engelbarna sin blogg + at jeg har skrevet et innlegg på bloggen min. Det finner du her: http://hmoholt.blogspot.com/2011/03/vinn-et-nydelig-smykke-fra-eva-og.html

    Jeg går derfor inn i konkurransen med 10 lodd! :)

    Nå krysser jeg fingrene! :)

    SvarSlett
  2. Jeg har jo fire englebarn, men intet englebarnsmykke, så jeg vinner gjerne! Tar to lodd!

    SvarSlett
  3. Jeg tar tre lodd jeg :-) Og håper et av dem er vinnerloddet...

    SvarSlett
  4. Jeg tar 5 lodd, og krysser det jeg har :)

    Mitt innlegg: http://www.frujacobsen.com/2011/03/giveaway-hos-skjnne-hilde.html

    Jeg ønsker å vinne rett og slett fordi jeg ikke har råd til å kjøpe et slikt smykke på en stund, så hadde vært koselig å vunnet litt i trange tider :)

    SvarSlett
  5. Da er jeg føler på din Blogg og Eva & Englebbarna sin Blogg.

    Jeg synest jeg kan vinne da jeg har 3.Englebarn(heh) og jeg ble bestemor til en liten Prinsesse for 1.måned siden.
    Hadde vært kjempe og kunne hatt ett slikt smykke og singnalisert det med.Jeg har alltid syntes de smykkene er nydelige men det er den økonomien den økonomien....Krysser det som krysses kan.

    jeg tar 3 Lodd Jeg

    MVH Monica

    SvarSlett
  6. Jeg deltar med 3 lodd blir det vel. Jeg kom akkurat hjem fra sykehuset i dag etter å ha fått en velskapt liten sønn :) Jeg synes jeg fortjener et smykke- også likte jeg smykkene veldig godt!

    Ida
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  7. Jeg fortjener å vinne fordi jeg er pappa til to supre små barn- og dette smykket skulle jeg gjerne ha gitt til deres mor :)
    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    Jeg deltar med to lodd :)

    SvarSlett
  8. hei! nydelig premie..hvorfor jeg skal vinne..hm.jeg hat to nydelige gutter på 5 og 2 år.samt en liten engel i himmelen som aldri fikk leve til og bli stor.hadde vært fint og hatt et englesmykke til og minnes ham..:)
    tar 2 lodd.
    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei:) Hadde vært veldig fint med et nytt smykke:)

    Jeg tar 2 lodd- følger og kommentar. Ønsker å vinne fordi jeg ikke har så mange smykker for tiden. Og det er sjelden jeg har mulighet til å kjøpe meg et nytt smykke.

    Kari-Anne :-)

    SvarSlett
  10. 2 lodd på meg - kommenterer og linker på FB.

    Jeg er mamma til 2 skjønne englebarn så derfor vil jeg vinne englebarn-smykke ;)

    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  11. For en fin premie! Jeg eier 2, kanskje 3 smykker, så dette hadde passet meg ypperlig :) Er egentlig veldig kresen når det gjelder smykker, men disse likte jeg! Jeg er allerede følger hos deg, og legger meg til som følger hos Eva og Englebarna også :)
    3 lodd på meg da! :)
    klem

    SvarSlett
  12. Så fin premie:)) 5 lodd på meg, har både barn og tre barnebarn
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  13. ønsker å vinne siden min sønn har vært kronisk syk siden han var 2 år, er 10 nå og vil ikke blir frisk noen gang .....og min datter er en super flink storesøster.....

    SvarSlett
  14. glemte å skrive...2 lodd på meg,(følger)


    vintersolklem

    :-)

    SvarSlett
  15. åh så nydelige smykker. Jeg er selvfølgelig mer enn gjerne med. Hvorfor jeg skal vinne, måtte være fordi jeg da kan stolt gå rundt med ett smykke som beviser at jeg har en fantastisk sønn men også ett minne om at jeg har ett barn uansett om jeg har mistet to ganger etter det. Det er en flott påminnelse at man har gått gravid og født ett barn. Jeg elsker smykker med mening og derfor ett englebarnsmykke. Og jeg har jo bare en gutt så man må jo skryte av det:)

    Har linka på bloggen min lagt meg til som følger og liker på facebook så da blir det 5 lodd:) Og håper så inderlig at jeg vinner:)
    hilsen Wenche

    SvarSlett
  16. Jeg er med på 5 lodd :-D
    Jeg fortjener englebarnsmykket fordi jeg snart blir mamma til 2 herlige små, og min mann har enda ikke skjønt at jeg ønsker meg et mammasmykke, så da får jeg prøve å skaffe meg et selv ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  17. Nydelig premie! Jeg ønsker å vinne den fordi jeg liker å pynte meg, og synes det er et utrolig flott smykke som jeg ville ha gledet meg masse over å kunne gå med! :) morgenstern@hotmail.no

    SvarSlett
  18. Ooo, et sånt har jeg lyst på!
    3 lodd til meg :o)

    SvarSlett
  19. Eg melder meg på med 1 lodd :)

    eg vill gjerne vinne denne konkurransen. et engle barn smykke vill være et symbol på sønnen min, da kommer eg alltid til å ha han rundt halsen :)

    ha en fin dag :)

    SvarSlett
  20. Jeg hadde et englebarna-smykke, med ett gutte- og ett jenteanheng på (et for hvert av barna). Men det er borte... :/ Derfor vil jeg gjerne vinne et - selv om det ikke er helt make det jeg hadde :)

    Følger + link til giveawayen på bloggen min :)

    3 lodd

    SvarSlett
  21. Blir gjerne med i denne trekningen også - nydelige smykker! 2 lodd for følger og kommentar.

    SvarSlett
  22. hei!
    1 lodd på meg- VINNERLODDET! ;)
    Har 2 englebarn, men mest kaldt for bøller da ;) Men mine englebarn vil de alltid være!

    Klem Anette

    SvarSlett
  23. Jeg trenger et smykke å pynte meg med når jeg skal rundt å vise englebarnet jeg venter :-)

    Tar to lodd her!

    Veronica :-)

    SvarSlett
  24. Siri Helene Tovås20. mars 2011 kl. 01:53

    Jeg vil delta i konkurransen med alle 5 loddene :) jeg har veldig lyst til å vinne ett sånn smykke til moren min fordi hun har en engel i himmelen og hadde vært fint å gi mamma et sånn smykke :)
    siri-kula@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg tar ett lodd :-) Jeg var aldri et englebarn selv, men har fått et vakkert englebarn og vil gjerne gi henne det smykket for å påminne henne når hun selv har blitt voksen. Stå på - du har en topp logg med variert innhold! anikris3@online.no

    SvarSlett
  26. Hei,

    Så kjekt at du blir med på min give away! Klart at jeg vil være med på denne, jeg har allerede to katter i denne stilen, og det hadde vært kjekt å ha et som symboliserer gromjenta mi, som er en liten engel! Jeg tar tre lodd!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  27. Jeg tar 5 lodd og håper veldig på å vinne et slikt fantastisk fint smykke. Jeg vil så gjerne gi smykket til noen jeg kjenner som mistet et av sine englebarn. Etter å selv ha blitt mor har det blitt så sterkt for meg å se andre ikke få oppleve å se sitt barn vokse opp. Er så takknemlig å glad for hver dag jeg får ha med min sønn. Den som skal få smykket om jeg vinner vet jeg vil sette utrolig stor pris på å ha et smykke som kan bæres med overalt til minne om englebarnet de fikk, men fikk så alt for kort tid sammen med. Håper så indelig jeg vinner det for å glede dem i en vanskelig tid.

    Jeg er følger av begge bloggene, har lagt meg til facebooksiden og laget link til konkurransen på bloggen min.

    Ha det riktig bra så lenge. Klem

    SvarSlett
  28. 5 lodd på meg.
    Eg har lenge hatt lyst på eit "mamma-smykke" og ønsker meg virkelig eit sånt no når eg snart blir 4 barnsmamma.

    SvarSlett
  29. Nydelig smykke! Eg vil gjerne vinne dette smykket fordi det er fantastisk fint og samtidig symboliserer at eg har to flotte englebarn.
    Prøver lykken med 3 lodd, kommentar og følger på begge bloggene.

    SvarSlett
  30. Jeg syns smykkene er nydelige, og ville svært gjerne gått med "gutta mine" i et kjede rundt halsen! :)
    Jeg er allerede følger av din blogg, så jeg plukker med meg to lodd :)

    SvarSlett
  31. Hei! Eg prøver meg med 4 lodd, og syns at eg bør vinne fordi eg har verdens søteste lille jente, og ønsker meg eit smykke som skal minne meg om ho uansett kor eg er! Har 17kr på konto, så kan ikkje kjøpe eitt sjøl... =(

    SvarSlett
  32. Jeg vil vinne. Tar to lodd. Følger deg daglig på bloggen:-) Stå på videre med bloggingen:-)

    SvarSlett
  33. Hei! Jeg skriver meg opp med 3 lodd totalt og krysser armer og ben for at jeg skal bli den heldige vinneren :)
    Kommentar og følger på begge bloggene.

    Hvorfor skal jeg vinne???
    Kanskje fordi jeg har tvillinger på 2 år som jeg setter forran alt annet, og ender opp med å ikke unne meg noe fint selv fordi ungene alltid kommer først, så da ville et slikt smykke være veldig velkomment :)

    SvarSlett
  34. Hei Hilde :-)

    Digger smykkene til Eva og Englebarna og siden jeg har to flotte engle døtre hadde det vært stas vinne :o)

    Trekker meg 5 stk lodd og krysser alt som krysses kan. Ønsker deg og gutta dine en kjempekos helg.

    Klem Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!