torsdag 17. mars 2011

Våraktiviteter for barn






Barn av Naturen har laget dette flotte aktivitetsheftet for barn. Dette er et hefte med aktiivteter for barn i alle aldre. I heftet kan du lese om hvordan barn lærer om naturen og få tips til mange hyggelige aktiviteter sammen med barna. Naturopplevelser gir barna gode minner som de tar med seg resten av livet.  Det er også grunnlaget for gode vaner med å være ute og oppleve og sanse verden vi lever i.

Jeg har lest heftet med stor glede, og gleder meg til våren kommer her nord. Da skal jeg og prinsen gjøre mange av aktivitetene som jeg har lest om i heftet sammen. Jeg gleder meg til å nyte våren og naturen sammen med han, og jeg er helt sikker på at vi kommer til å få mange og gode opplevelser sammen.

Akkurat nå kan du kjøpe dette heftet til bare 69 kroner hos Barn av naturen. Dette er en billig investering for mange gode ideer.  God lesing og lykke til med herlige våraktiviteter!

2 kommentarer:

  1. Så kjekt.
    Det må jeg kikke i.
    :)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så hyggelig at du vil være med på candy'en min.
    Lykke til.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!