mandag 21. mars 2011

Hvordan få noen til å sponse bloggen din?


Her om dagen kom jeg over et spennende nettsted - Sponset Blogg. Det er jo kjekt å kunne få sponsorer som passer til det jeg liker å blogge om, så jeg måtte prøve å registrre meg. Registreringen var enkel og grei, og jeg fikk mitt første tilbud om sponsing bare noen få minutter etter min registrering.

Har du lyst å sjekke ut dette for din blogg, så anbefaler jeg at du besøker denne nettsiden. Du kan registrere deg her helt gratis. Lykke til!

4 kommentarer:

  1. Hei
    Tusen takk for hilsen inne hos meg i går.
    Varm klem fra Eva :)

    SvarSlett
  2. Takk for tipset :-)
    Pulsvarmere blir straks strikket og kommer plutselig i posten ;-)

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  3. Det må jeg teste! GTakk for tipset! Kom pakka fram, forresten???

    SvarSlett
  4. Så koselig at du vil være med i Misemors Lotteri!
    Lykke til!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!