mandag 28. mars 2011

Hvem har avlyst våren?


I går var det en nydelig vinterdag her nord. Vi var ute og koste oss i solen og det var deilig å kjenne at det varmet. Noen dråper snø smeltet fra taket, og innerst inne øynet jeg kanskje et bittelite håp om at det kanskje kunne begynne å tine litt fra de enorme snømengdene som vi har. Som dere ser på bilet av prinsen  tatt ute på gårsdplassen er det MYE snø. Mini koste seg veldig ute og syntes det var veldig stas å leke i snøen.

Men håpet svant fort da dagen i dag kom. Det har snødd opptil flere ganger, og her ser dere et bilde som jeg tok for ca  1 time siden utover mot fjorden:


For første gang i mitt liv må jeg innrømme at nå er jeg skikkelig værsyk. Først var sommern i fjor helt elendig, høsten regnet og blåste bort, og siden har det snødd! Så nå er det bare å håpe at all snøensnart kan begynne å smelte bort, sånn at vi får en fantastisk sommer!  For det fortjener vi nå!

Øsnker alle en fin vår-mandagskveld - med eller uten snø!

3 kommentarer:

  1. Ja, enig med deg, la det smelte! Heldigvis opphold i dag:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  2. Veldig enig med deg. No har våren lurt oss til å tro den er på vei flere ganger. No kan den godt komme en gang for alle. Heia våren! :)

    SvarSlett
  3. Det er i alle fall ikke jeg som har avlyst våren - jeg lengter selv....

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!