tirsdag 1. mars 2011

Gratulerer


Da har jeg trukket de heldige vinnerne blandt de som hadde laget blogginnlegg om konkurransen og som liker MAM på Facebbok. Trekningen ble foretatt ved random.org som vanlig for å få det rettferdig! De heldige vinnerne denne gangen ble:

3. Nina
4. Anja

Gratulerer så masse til de heldige! Send meg en mail med adressen deres, så kommer denne fantastiske smokken plutselig i posten til dere! (mailen min finner dere under "om meg" her på bloggen)

For dere som ikke vant, så kommer det en ny og flott konkurranse i morgen som dere ikke vil gå glipp av!

Ha en flott kveld!

3 kommentarer:

  1. Oi, nå ble jeg overrasket og glad!! :) Jeg sender deg en mail... :)

    SvarSlett
  2. woohooo. så gøy, nå ble jeg glad. Sender deg en mail:) så det først nå....

    SvarSlett
  3. Neimenn så gøy da!!!
    Har vært i min egen boble de siste dagene, så jeg har ikke fått med meg noe..
    Tusen takk!!

    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!