mandag 14. mars 2011

Endelig på beina igjen!

En etter en har vi vært syke her, så siste uka har det vært stille fra denne kanten. Men nå er jeg på beina igjen, så nå blir det blogging igjen ♥

Jeg har fått pakke i posten. Denne gangen hadde jeg vinnerlykke hos Jattes Lille Drømmeverden.
Her vant jeg denne søte premien:


Tusen takk Jatte for den flotte pakken ♥

Ha en fin mandag kveld alle sammen. Ikke glem å være med på giveawayen min hvor du kan vinne et nydelig smykke fra Eva og Englebarna.

3 kommentarer:

  1. Godt dere er bedre! Gratulerer med kjekk gevinst!

    SvarSlett
  2. Kjedelig å være syk. Godt du er på beina igjen:-) Linker deg opp på bloggen supert om du vil linke meg også:-) Camilla

    SvarSlett
  3. Nu har jag startat en ny spännande tävling..

    http://uj76.blogspot.com/2011/03/tant-lottar-ut-ett-par-valfria-sneakers.html

    ..med chans att vinna ett par VALFRIA Sneakers till ett värde av 379kr!! =)

    Kram

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!