tirsdag 29. mars 2011

En award til meg ♥


I helgen var jeg så heldig å få denne koselige awarden fra Lykkelige Helene. Dette syntes jeg var kjempestas, så tusen takk ♥

Når man mottar denne awarden skal en fortelle 8 ting om en selv og så gi awarden videre til noen man syntes fortjener den.

Vel - her er 8 ting om meg:

1. Jeg elsker å lage mat og prøve ut nye oppskrifter.
2. Jeg leser meg alltid godt opp før vi reiser på ferier og lager reiseprogram for turen. På denne måten har vi fått mange flotte og unike opplevelser.
3. Min TV-favoritt er Greys Anatomy
4. Jeg er veskegal!
5. Vi har kjøpt oss ny bil.
6. Jeg har høydeskrekk.
7. Jeg er en ihuga Formel 1-fan, og går alltid med Ferrari-skjorta mi hver gang Ferrari vinner et løp (ja jeg vet at den ikke er brukt så ofte i det siste....)
8. Jeg er en STOOOOOOR fan av Bruce Springsteen og har vært på 3 konserter med han, og håper det blir mange fler!

De som jeg ønsker å gi awarden videre til denne gangen er:

Gleder meg til å lese mer om dere!

Ha en fin fn kveld alle sammen ♥

6 kommentarer:

  1. Så kjekt å lese litt om deg. Vi lager også reisetips og litt program før i reiser på ferie, kjekt!

    SvarSlett
  2. Så koselig snuppa:-) hehe så du er formel 1 fantast. Forresten har du sett sesong 5 av BigLove så bra skal streame en episode nå. Vi snakkes:-) Takk for awarden:-)

    SvarSlett
  3. Så søt du er!
    Tusen takk!
    Har tatt den før mener jeg, men setter veldig ris på slike awarder. Varmer at andre bloggere liker bloggen min;-)
    Håper du har hatt en super tirsdag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Hei:) Gratulerer med award:) Morsomt å lese om deg:)
    Så koselig at du vil være med på give awayen min,og super koselig at du vil følge meg:)
    Tenkte jeg skulle bli med på dine give aways,men slenger meg på i morgen jeg.
    Legger meg til som følger,koselig blogg du har:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk for awarden! Jeg skal nok både få svart, og sendt den videre, bare jeg kommer meg hjem igjen :o)

    SvarSlett
  6. Tack vännen =) ska fundera lite på svaren idag och lägga upp den imorgon!

    Kramar

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!