torsdag 17. februar 2011

Vinnerlykke i blogglandia


Jeg har vært utrolig heldig å vinne 2 flotte giveawayer i blogglandia. Hos Pedora vant jeg den utrolig flotte drakten til prinsen min, og som ikke det var nok fikk jeg også det flotte skjerfet fra henne.

Så vant jeg Frøydis sin giveaway med flotte produkter fra Lancome. Slike ting blir jeg alltid veldig glad for å få, og dette var ikke noe unntak! Fargene passet meg perfekt.

Tusen takk til begge de to snille bloggedamene for de flotte premiene ♥

Vil du også prøve vinnerlykken, så har jeg en giveaway nå - bli med da vel :)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer! Ingenting er som litt vinnerlykke iblandt:) Så zinkhusene i innlegget under, de er så nydelig♥ har noen selv, men nå tror jeg at jeg må få tak i et til for å få siste kosen før de lyse kveldene begynner;)) Ha en fantastisk kveld, klem♥

    SvarSlett
  2. Så bra at fargene var "deg" :-)) Er jo et sjansespill, hehe..men kjøpte de jeg liker selv...

    Kos deg videre og klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som vinner.
    God helg, klem fra Kine!

    SvarSlett
  4. Gratulerer!! Du har virkelig vinnerlykke for tiden. Du vant nettopp min Give Away også:))
    Send meg din mailadresse og adresse, så kommer stickersen til deg i posten.
    Jeg vil også at du sender meg et bilde når stickersen er kommet opp. Ok?
    Ha en fin helg.
    Klem J.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med de flotte premiene!
    Ha en god helg! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!