mandag 14. februar 2011

Valentines 2011 ♥♥♥


I dag er det alle hjertes dag - eller valentinesdagen. Dagen er feiringen av kjærlighet og romantikk. I England har dagen blitt feiret helt siden 1600 tallet, mens skikken først er kommet til Norge de siste årene.

Jeg scrappet dette kortet til min kjære, og jeg fikk også en nydelig kort tilbake. Her har vi feiret denne dagen i mange år, og jeg syntes det er like koselig hvert år.

Håper alle dere lesere har hatt en koselig valentinesdag ♥

Klem fra Hilde

3 kommentarer:

  1. Jeg håber, du havde en dejlig VALENTINS dag :-)

    SvarSlett
  2. Heisann :-))
    Bare spent på om gaven har kommet trygt og helt frem??

    Ha en strålende dag og klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så fint kort du har laget! : )

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!