torsdag 3. februar 2011

Oppskrift på mine strikkede kjøkkenkluter


Mange av dere har spurt om oppskriften til mine strikkede kjøkkenkluter, og her kommer den ♥

Jeg bruker pinne nr 4, og Paris garn fra Drops

Jeg legger opp 44 masker. Første rad en rett maske og en vrang maske pinnen ut. Rad 2 strikkes rett. Dette gjentas til kluten er så stor som du vil ha den.

Etikettene mine har jeg kjøpt fra Mina Namnband.

Håper at noen av dere kan ta dere tid til å stemme på min blå baskerlue HER. Man kan stemme 4 ganger pr dag ut denne uka.

7 kommentarer:

  1. Ja, heimelaga kjøkkenkluter er kjekt å ha og kjekt å lage.

    No må eg inn å stemme på lua di :))

    Klem frå Petrine

    SvarSlett
  2. jeg har stemt:P og tror jeg på begynne å strikke kluter :P

    SvarSlett
  3. Hmmm... det der så ut som et prosjekt tom jeg med min enorme strikkeerfaring (2 mor signe tepper, uten noen heklekant eller skråstrikking ja) skulle kunne klare å gjennomføre!

    Pakke kom frem i posten i går, tusen takk! Smokken er beslaglagt av mellomste, skjeen er blitt minstefrøkna sin :o)

    SvarSlett
  4. Ååå Hilde, Tusen takk for oppskriften :o)
    Også så enkel!! Hertelig takktakk :)
    Ha en flott helg!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. Herlig. Jeg har ikke glemt utfordringen din. Men hvor blir tia av ?

    SvarSlett
  6. Tusen takk for oppskriften, skal finne frem noen oppskrifter til deg også. Takk også for info om hvor du kjøper merkekappene. Jeg skal stemme på lua di x4 hver dag :-))) God helg til deg og dine.

    SvarSlett
  7. Du ligge jo godt an i lue konkuransen :-)) jeg har stemt 4 ganger og får ikke lov før om 24 timer igjen. Supert at man kan stemme 4 ganger rett etter hverandre. Lykke lykke til.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!