fredag 11. februar 2011

Ny giveaway - Vinn MAM Perfect - AVSLUTTET


Jeg er så heldig å samarbeide med MAM igjen, og denne gangen er det de nye MAM Perfect smokkene som er premie.

MAM Perfects unike sugedel er 60% tynnere og tre ganger så fleksibel som sammenlignbare smoker. Smokkhalsen på MAM Perfect er bare litt over to millimeter ved innfestingen og sugedelen er myk og fleksibel. 

Målingen ved forskjellige kontrollinstitutter viser også at smokken er den tynneste og mest fleksible som finnes i pr i dag. Det innebærer minst mulig forstyrrelse av tennenes og gommenes utvikling. Samtidig oppfyller smokken samme holdbarhets- og sikkerhetskrav som alle europeiske smokker.

Jeg har 5 stykker av denne nye og unike smokken som jeg skal dele ut til 5 av dere.
For å være med i konkurransen må du gjøre følgende:
1. Skrive om konkurransen på din blogg og lenke til denne siden. Bruk bildet ovenfor.
2. Gå inn på MAMs hjemmeside og les mer om denne utrolig flotte smokken og skriv en begrunnelse for hvorfor akkurat du skal vinne en slik. Skriv også om du vil vinne til gutt eller jente.
3.  Registrer deg på MAMs facebookside.


Konkurransen varer til 28.2! Lykke til!

Tusen takk til MAM for de flotte premiene!

14 kommentarer:

  1. Dette må jeg jo være med på!!:-)
    Jeg ønsker meg slike smokker fordi jeg nå venter mitt andre barn og det jeg leste om smokken virket veldig ok! Jeg ønsker meg smokk til jente:-)
    Dessverre er jeg ikke på Facebook, men jeg legger ut link på bloggen min. Håper jeg allikevel kan være med.
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Ja siden snuppa mi først begynte å bruke smukk etter ho hadde fylt 2 år så hadde det vært kjekt å vinne noen finne MAM smukker :) Nydelig design på disse, vil helst vinne til jente. Har liket på facebook. *♥*

    SvarSlett
  3. Heisann Hilde :-)

    Har delt din link på facebook veggen min, da jeg ikke har blogg.
    Flott smokk hadde vært toppers til barnebarnet Odin på 6 mnd, håper lykken er med oss.
    Ønsker deg en riktig GOD HELG og en koselig morsdag.

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  4. Har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/february/mam-perfect-282.html

    SvarSlett
  5. Här har jag länkat i min blogg: http://anjahakanson.blogspot.com/2011/02/tavling_1338.html

    Jag vill vinna nappen eftersom nappar går som smör i solsken här hemma, och dom försvinner så lätt, lagret behövs fyllas på! Om jag vinner vill jag vinna till en tjej! :)

    Har även gått med i gruppen på facebook. (Anja Håkanson)

    SvarSlett
  6. Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter.
    Jag vill vinna ärför att det vore roligt att få ge bort de fina napparna till kompisens prinsessa.
    Har jag turen att vinna vill jag ha nappar till en tjej.
    Min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/28-februari-vinn-nappar.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  7. Jag vill väldigt gärna vara med och tävla, om jag får :) Jag är väldigt nyfiken på de nya Mam Perfect-napparna, de verkar toppenbra! Min son tar bara MAM-nappar och dessa skulle vara perfekta till min lille son. Jag skulle bli så glad!

    Jag delar självklart tävlingen på min blogg: http://frusvensson.webblogg.se/tavling/2011/february/jag-tavlar-om-en-mam-perfect-hos-hildem.html

    Jag är också medlem på MAM på Facebook, Andrea Sandell Svensson.

    Och jag följer dig också (följare 46), jag behöver tränha upp min norska, så att jag förstår allt min lilla kusin på 6 år (som bor i Oslo) berättar för mig :) och tycker att din blogg är jättetrevlig :)

    Hälsningar Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg ble Bestemor til en liten Prinsesse den 1.Februar og det hadde vært artig og kunne gitt bort en slik MaM Smokk til henne.
    Håper lykken er med meg på denne.

    SvarSlett
  9. jeg er gjerne med i konkurransen din. Hatt bloggtørke alt for lenge nå.
    Har linka på bloggen min.
    Min gutt er jo i grunn for stor for disse smokkene men jeg tenker at siden han nå absolutt må ha smokk på natta så bør det være noen som er bra for han og tennene hans. I tillfelle ville jeg gitt de bort til ei venninne som har en liten gutt. ønsker derfor smokk til gutt om jeg hadde vunnet.
    Flotte smokker.
    Ha ei flott uke
    klem Wenche

    SvarSlett
  10. Heia, jeg vil gjerne være med, jeg er medlem på MAM si FB side.
    Jeg ønsker en slik smokke for den virker som den kan være bedre en de andre smokke for tennene sin skyld.
    Venter ei lita jente i juni så ønsker meg en jente smokke.

    Carina

    SvarSlett
  11. Jeg er med! Jeg har skrevet et innlegg som du finner her: http://ninamamma.blogspot.com/2011/02/mam-perfect.html

    Jeg håper på å vinne en av disse smokkene til snuppa mi. Grunnen er at hun fortjener det beste! :)

    Jeg har registrert meg (trykket liker) på Facebooksiden til MAM... :)

    SvarSlett
  12. heihei! :) Her vil jeg gjerne være med! :)
    Jeg har lyst til å vinne for å gi i gave til min niese Oda, som nettopp har blitt 6 måneder gammel! :)
    Ønsker da til jente!! :)

    Jeg liker mam på facebook fra før!! :)
    Her har jeg laget ett innlegg:
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/02/vinn-smokker-fra-mam.html

    SvarSlett
  13. Hei på deg, Hilde!

    Jeg vil gjerne være med på denne Give Away'en,
    da jeg har 2 barnebarn, Malene på 5 og Nichlas på
    2,5. Nichlas bruker fremdeles smokk, så jeg vil gjerne være med i trekningen om guttesmokk.
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  14. Jeg vil veldig gjerne være med og jeg har utført punktene over og på Facebook. Vil bli glad for en jentsmukk hvis jeg vinner. Har lest at denne slunken er ergometrisk riktig for munn/tenner og det er flott hvis man kan slippe utgifter på regulering :-)) mvh Thora.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!