mandag 28. februar 2011

Jeg lengter til sommeren


Nå må jeg begynne å innrømme at jeg lengter seriøst etter sol og varme! Men med de snømengdene som vi har fått her, så ser det dessverre ut til at det er en god stund til sommeren. Så da er det bare å drømme seg bort til fjorårets ferieminner. 

Bildene over tok jeg på Palma på Mallorca i oktober i fjor da vi var på cruise og i land der en dag. Dagen i land på Mallorca ble benyttet til shopping og cafeliv, og temperaturen var herlig!


Ha en fin kveld ♥

2 kommentarer:

  1. Sommerbilder og ferieminner er en god trøst om vinteren:)

    SvarSlett
  2. Patricia Axelsson1. mars 2011 kl. 19:40

    Hej hej!
    Jag har en kul tävling i min blogg nu som jag tror du skulle gilla! Kika gärna in här så får du se!
    http://patriciaaxelsson.blogg.se/2011/march/glass-i-stora-lass.html
    Om du inte är intresserad så får jag ändå passa på att önska trevlig kväll ;)
    Kramar

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!