fredag 4. februar 2011

Hildes grønne tips - årets morsdagsgave/valentinesgave?


Jeg har nå prøvd den herlige såpen Be My Valentine/Til Mor fra Grønn Såpe. Grønn såpe er en småskala såpe- og kosmetikk produsent som er lokalisert i Moss. Såpene er ekte, naturlige og håndlagede og er helt uten syntetiske tilsettinger.

Dette er en perfekt og nyttig gave til en mamma på morsdagen 13. februar til din kjære på Valentinesdagen14. februar? 

Såpen inneholder rikelig med macadamiaolje som er en luksuriøs såpeolje som gjør såpen mild og mykgjørende, med et deilig kremete skum. Dessuten er den rik på olivenolje, som gjør at såpen renser godt, men skånsomt. Såpen er farget og luktsatt med kun naturlige lukt- og fargestoffer. Lukten er både frisk og jordnær, med innslag av skog, lavendel og lime. Såpen holder det den lover, og er ikke bare  god og pleiende, men også utrolig vakker å se på. Fargespillet på den er helt nydelig, og den tar seg veldig godt ut på badet ♥ Den kan både brukes til hpndsåpe og til dusjsåpe, og er 100% håndlaget.

Esken som såpen kommer i har teksten "Til Mor" eller "Be My Valentine". Du velger selv hva du vil ha. For å kjøpe dette nydelige såpestykket, eller andre nydelige såper og produkter, går du inn på hjemmesiden til Grønn Såpe.

Jeg vil også anbefale bloggen til Grønn såpe og deres Facebookside.

6 kommentarer:

  1. så lekre de var da :) Det kunne vært noe til mamma som har bursdag og morsdag på en og samme dag. Tusen takk for tips :)

    SvarSlett
  2. Heisann :-)) Så gøy du fant veien inn til meg :-)) Velkommen :-))

    2 lodd er lagt i bollen...lykke til :-))

    Nattaklem fra Frøydis

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Koppen e kommt fram :o)
    Takker og håpe du får ei fiiine helg!

    SvarSlett
  4. Hei!

    Du har vunnet på min giveaway - send meg en mail på vibekeor@gmail.com

    Gratulerer!

    SvarSlett
  5. God morgen :-))
    Gratulerer, du vant 1.premien!
    Hvis du sender meg adressen din til meg på mailen min, så får du det i posten om få dager!
    min mail adr er:
    froeydis2000@yahoo.no

    Ha en flott dag og klem fra Frøydis

    SvarSlett
  6. Flotte sæber. Tak for din kommentar på min blog :-)

    Hav en dejlig søndag
    Birgitte

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!