søndag 2. januar 2011

Yrende dyreliv

Vi er så heldge å ha et fredet område rett nedenfor der vi bor. Derfor har vi ingen naboer på den ene siden av huset, og her er det et yrende fulgeliv - både sommer og vinter. Mannen min er veldig flink til å mate fuglene, så det er nok mye av grunnen til at de trives så godt. De har også satt stor pris på den hjemmelagede fuglematen som jeg lagde før jul, så den må det nok lages mer av før våren kommer. Her ser dere noen av de mange artene som besøker oss hver dag:


I dag fikk min kjære øye på denne stakkars elgen som strevde med å komme seg opp av havet. Elgen kom seg dessverre ikke opp, og svømte over til andre siden av vika. 


Nå skal jeg pakke arbeidsveska, for i morgen er det tilbake til hverdagen etter mammapermisjonen. Ekstra spennende er det å gå tilbake til en ny jobb.

Ha en fin søndag kveld!

7 kommentarer:

  1. Lykke til der ute "i den virkelige verdenen"! Det føles ofte veldig rart å skulle ut av "mammaboblen" man har bodd i så lenge, men jammen er det ganske deilig og ;o)

    SvarSlett
  2. Staakkar :( Håper den kom seg opp på andre sida !

    SvarSlett
  3. Så flott med sånn underholdning rett utafor stuedøra! Lykke til med jobbstart. Blir nok en utfordring for flere av oss å komme seg tidlig opp og finne tilbake til hverdagstempoet.

    SvarSlett
  4. Her er det også første dag etter perm i morgen. Ser ut som vi har barn tett i alder:) Gøy å oppdage ny blogg, deg skal jeg følge!

    Lykke til i morgen, spennende BLIR DET!

    SvarSlett
  5. Så koselig med slik dyreliv rett utafor stua da :-) Ikke akkurat slikt her å se!! Gøy gøy!!
    Lykke til med jobben da!!

    SvarSlett
  6. Så spennende med ny jobb! Hva skal du jobbe med? Lykke, lykke til i morgen! Selv gledet jeg meg veldig til å jobbe igjen etter permisjonen, nå lengter jeg tilbake til å ha mer tid med snuppegullet... En gylden middelvei hadde kanskje vært noe ;)

    Blir spennende å se hvordan det blir fremover :)

    God klem fra meg!

    SvarSlett
  7. Masse lykke til i ny jobben!! :)
    Ville bare si at jeg har en konkurranse på matbloggen min nå:
    http://swimzys-matblogg.blogspot.com/2011/01/nyttars-giveaway-hos-meg.html

    klem fra siv anita

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!