tirsdag 11. januar 2011

Vinnere i Bambinokonkurransen


Da var denne konkurransen over, og det er på tide å la random.org trekke de heldige vinnerne.

Og de heldige denne gangen er:

1. Lodd nr 5 som er Anna med Annas Tävlingstipsarblogg som vinner en blå smokk
2. Lodd nr 38 som er Audhild med den fine bloggen Vintage Garden som får en hvit smokk.
3. Lodd nr 59 som er Kathrine med den flotte bloggen Vårt lille Univers som får en rød smokk.
4. Lodd nr 54 som er Trine Lise - en av bloggene jeg har fulgt lengst - med bloggen Mitt herlige mammaliv. Trine Lise får en jentesmokk.
5. Lodd nr 51 som er Mary-Ann med bloggen Mary-Ann's blogg som får en blå tannbørste.

Gratulerer så masse til de heldige vinnerne - håper dere blir fornøyd med premiene deres. Send meg en mail med navn og adresse, så skal jeg få sendt avgårde premiene. Mailen min finner dere under "om meg" oppe til venstre på bloggen.

Tusen takk igjen til Bambino MAM for de flotte premiene ♥

Følg med på bloggen, for plutselig dukker det opp nye og spennende konkurranser!

Klem fra Hilde

7 kommentarer:

  1. Grattis så mye til de heldige vinnerne:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Gratulera så møkje te de heldige vinnerane!

    Slite litt med å komma øve det indre bildet eg fekk av det forrige innlegget ditt eg da ;o)
    *sukk*
    Såg sååå harligt ut!!!!

    SvarSlett
  3. Yay, jeg vant! Også rød da, perfekt!
    Tusen, mange takk! Mail kommer :o)

    SvarSlett
  4. gratulerer til flotte vinnere :) Jeg krysser fingrene neste gang :D Følger spennt med.. Jeg har en stor giveaway som snart skal frem i dagslys, må bare få på plass de siste avtalene :)

    SvarSlett
  5. Mailar dig strax (eller skickar meddelande på FB, Anna Karlsson))

    SvarSlett
  6. Ta en liten titt på min blogg idag =)

    Kramar Petra

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!