lørdag 29. januar 2011

Tips til Valenstinesdag og Morsdag

Silverbaby har de mest fantastiske smykker en mor kan ønske seg. Her finner du håndlangde smykker som du kun får tak i hos denne herlige svenske nettbutikken.

Her ser du noen av de nydelige smykkene de lager:



Jeg har selv smykket My Boy som jeg syntes er utrolig fint. Det er dette du ser på bildet over her. Jeg har også blogget om det nydelige smykket mitt tidligere. Hos Silverbaby er alle smykkene håndlagde og i ekte sølv. Firmaet ble startet i 2007, og importerer smykkene fra Mexico.


Nettbutikken sender raskt, så her kan du få din kjære til å bestille deg en nydelig og unik gave som vil rekke frem til morsdag eller valentines ♥

Bildene er lånt med tilllatelse fra Silverbaby.

2 kommentarer:

  1. Stilige smykker!
    God helg
    klem Tonje

    SvarSlett
  2. Hei hei:)

    Så fine kluter du strikker, har selv strikket noen av dem, koselige gaver sammen med en god oppvasksåpe og kost♥

    Du vant forresten en trøstepremie inne hos meg;)
    God Søndag,Klem Jatte♥

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!