mandag 3. januar 2011

Tilbake på jobb


Ja i dag var dagen kommet. Den herlige tiden i mammapermisjon var over, og det var på tiden å smøre matpakken og dra på jobb. Jeg var veldig spent på hvordan det kom til å bli å ikke være sammen med mini hele tiden. Det lengste jeg har vært borte fra han er ikke mer enn 6 timer i strekk, så det var med tårer i øynene jeg satte meg i bilen etter å ha sagt "hadet" til mini og min kjære. Men da jeg kom på jobb, var det så mye nytt og spennende, at timene bare fløy avgårde. Og plutselig var dagen omme, og jeg dro hjem til 2 herlige typer som hadde kost seg hele dagen.

Det blir spennende med nye oppgaver i jobben som er blitt omorganisert mens jeg har vært borte. Og den lille prinsen er i de beste hender sammen med pappan sin, så dette går nok bare fint! Jeg er iallfall veldig glad for at jeg bor i Norge hvor man kan være hjemme så lenge med barna og få lønn for det! Året hjemme med mini har iallfall vært det beste i hele mitt liv. Å få lov til å oppleve å få en liten baby i armene og se den skjønne lille skapningen utvikle seg til å bli en liten gutt har vært helt fantastisk ♥ Jeg har elsket hvert sekund av permisjonen, og kommer alltid til å ha med meg unike og fantastiske minner fra dette året.

Nå skal jeg slappe av og nyte den nye krimserien på TV2 og hvile kropp og hode, så blir det tidlig kveld - for i morgen er det ny dag med matpakke ☺

Ha en fin kveld!

Klem fra 
Hilde

5 kommentarer:

  1. (Ikke mini sin bestemor, men likevel:)Veldig koselig å lese! Vær trygg - går også fint med dagmamma/barnehage når pappaperm'en er over :-)Lykke til videre i jobben! Vi mailes - på jobb og privat!

    SvarSlett
  2. Så bra det gikk så fint da :)

    SvarSlett
  3. Så bra det gikk så bra!! Det er alltid litt vanskelig i starten, men så er det faktisk herlig å få rutiner i livet igjen da ;-)

    SvarSlett
  4. Så bra det gikk fint da! Og det er jo ekstra koselig å komme hjem til "mannfolka" etter en lang dag på jobb :o)

    Denne kommer litt sent, men bedre sent enn aldri?
    http://kevkat.blogspot.com/2011/01/et-forsinket-takk.html

    Lykke til med å komme deg i jobbrutiner igjen!

    SvarSlett
  5. Så godt at det gikk bra!:)
    Jeg har min første dag til mandag. gruer meg! men det går nok fint:)
    Håper dere har en fin lørdag

    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!