tirsdag 25. januar 2011

Ny konkurranse - vinn gavekort fra pledd. - AVSLUTTET


Da er det på tide med en ny konkurranse. Premien denne gangen er et gavekort på kr 200 fra pledd.net som er premien til en av dere.

For å være med i konkurransen må dere gjøre dette:

1. Gå inn på www.pledd.net
2. Let frem dine favorittprodukter.
3. Skriv opp disse i kommentarfeltet under her.
4. Husk å skrive opp bloggadressen din og eposten i feltet for dette under.
5. Link til konkurransen på bloggen din med bildet over. Har du ikke blogg kan du skrive om konkurransen på Facebook eller Twitter.

Konkurransen varer til 10.02.11 og gir 1 lodd til alle som gjør de 5 punktene over. Lykke til!

Tusen takk til pledd.net for premien!

26 kommentarer:

  1. Hei:) Jeg er gjerne med og mine favorittprodukter fra pledd.net er Baby Pledd og Pledd Dåp :-)
    Skal linke til konkurransen også;-)
    Kari-Anne

    SvarSlett
  2. jeg blir gjerne med! :) min favoritt var det hvite baby pleddet:) har linket til konken;)
    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Hei! Min favoritt er Pledd Dåp!
    Jeg linker til konkurransen på facebook!
    Mailen min er toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Hei, jeg blir gjerne med her, min favoritt er personlig babypledd, og pledd Hipis. Jeg linker til konkurransen på bloggen min. Velkommen som følger til meg forresten, jeg vil gjerne følge deg videre og!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så gøy du vil være med på min give away!

    Lykke til :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Så spennende da:-)
    Jeg vil gjerne bli med!
    Syns de personlige pleddene og de lekeputene de hadde der var veldig fine jeg!:-)
    Linker i sidebaren min og krysser fingre og tær. Det hadde vært en super fødselsgave til lille snuppa vår som kommer i februar:-)
    KLEM fra størstepia

    SvarSlett
  7. Jeg elsker det personlige pleddet (i blått måtte det da i tilfelle blitt), eller en blå flodhest:)

    Linker til giveawayen din fra min blogg:)

    Klem fra Helene

    SvarSlett
  8. Ååå... enda en flott konkurranse !!
    Jeg likte veldig godt det personlige baby pleddet, og Hipis pleddene !! :D

    Linker i bloggen ;)
    www.kreativechattem.blogspot.com

    Klem

    SvarSlett
  9. jag är gärna med!

    Tycker om produkten "PLEDD MEGI" och älskar produkten "Baby Pledd Rosa", den personliga som jag skulle köpa till min dotter om jag vinner presentkortet!

    Har länkat på bloggen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/january/pledd-102.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Min favoritt må bli: PUTE HIPO
    Jeg har delt konkurransen på min facebookside- Ole M-j heter jeg der. Mailadressen min er:
    olemartinjensen@live.no
    Ole-Martin.

    SvarSlett
  11. De personlige babypleddene var nydelige! Jeg venter mitt andre barn nå i mars, så jeg må si jeg siklet litt ekstra på disse :)

    Jeg har delt konkurransen på min facebookside, da bloggen min er kun åpen for de jeg kjenner :)

    Ida Lind
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  12. Jag är gärna med!
    Min favorit är: Baby Pledd Blå

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/01/10-feb-vinn-presentkort-hos-pleddnet.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  13. Jag gillar dopfilten, supersnygg.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/january/presentkort-pledd-102.html

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  14. jag vill vara med=) om jag vann skulle jag vilja ha "Baby Pledd Rosa",
    har länkat på min blogg http://bitskemma.blogg.se/2011/january/plad10feb.html

    lakritzflicka@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Personlig babyfilt är favoriten, Länk: http://joosefineatavlar.blogspot.com/2011/01/pkort-102.html

    fr0stskadad@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Bare meg som legger ved lenke til teppet jeg liker eller? http://pledd.net/index.php?nr=90&case=4&id=164&idkategori=75&startrow=
    Likte det i grått utrolig godt.
    Også har jeg delt og registrert konkurransen din her; http://www.konkurransenett.no/side/nyeste-konkurranser
    Klem fra Tone, tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  17. hei:) min favorit er PERSONLIG BABY PLEDD :) bare nydelig:)

    liotes@gmail.com

    skal dele på facebokk:)

    SvarSlett
  18. Min favoritt er putelekene. Kjempesøte!

    siljaco@hotmail.com

    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  19. Min favoritt er det personlige babypleddet :) Jeg deler linken på min facebookside, Ida Lind heter jeg der.
    mailadressen min er: urettferdig@live.com

    SvarSlett
  20. Vill absolut vara med och tävla och mina favoriter är den blåa och rosa personliga babyfilten. Såå söta

    Länkar det gör jag här
    http://familjengranberg.blogg.se/2011/february/vinn-ett-presentkort-7.html

    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Monica Karin Schulz9. februar 2011 kl. 12.52

    Mine Personlige favoritter på www.pledd.no Er
    Pledd til Dåp og Personlige Baby Pledd.Noe så utrolig søt da.Pledd til dåp er en genial ide.
    Har ikke blogg jeg så jeg har laget en liten link på Facebook siden min og invitert venner hit,
    Vennlig hilsen
    monica karin schulz
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Mine favoritt pledd er DåpsPledd og Personlig pledd.Har delt linken på Facebook siden min
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Hei på deg Hilde :-)

    Favorittpleddet er: det hvite baby pleddet <3
    Hadde vært flott til barnebarnet.
    Har ikke blogg, så deler bloggen fin på facebook.
    Ha en fin uke :-)

    Mvh Merete ( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  24. Jag är gärna med och tävlar, min favorit är "Baby Pledd Rosa".

    Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/february/tavlar-om-ett-presentkort-4.html#comment


    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Gurimalla, så søtt! Jeg ble nettopp spurt om å være gudmor for verdens nydeligste lille jente, så denne premien er jo helt perfekt! Jeg liker de personlige pleddene du har bilde av her, men også det settet med matchende pledd og putetrekk er jo nydelig! Og den automatiske vuggen de selger er jo kjempesmart! :-)Jeg linker konkurransen på bloggen min. Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  26. Kjempe fine pledd og mine er personlig pledd og pledd dåp og pledd dåp. Nå har jeg også funnet oppskrift på noen kjekke kluter som jeg skal sende til deg. God helg, og takk til deg og dine sponsorer for fine konkuranser. Klem fra Thora.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!