lørdag 1. januar 2011

Er det du som får en ny matstol fra BabyBjörn?


Det har vært så flott at så mange av dere har vært med i den fantastiske konkurransen jeg har hatt i samabeide med BabyBjörn

Jeg har som vanlig brukt random.org for å trekke den heldige vinner!

Den heldige av denne flotte stolen er:
Veli M P  med lodd nr 39
som ikke har noen blogg! Gratulerer så masse med den flotte premien! Send meg adressen din så snart som mulig, slik at jeg får sendt stolen til deg! 

Tusen takk igjen til BabyBjörn for den flotte premien!

Dere som ikke vant - bli gjerne med i Bambinokonkurransen hvor du kan vinne de nye smokkene til Bambino.

Ha en fin kveld!

Nyttårslem fra 
Hilde

8 kommentarer:

  1. Snufs, det var ikke meg ;) Godt nytt år til deg og dine!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren! :)

    Du har forresten vunnet en konkurranse på min blogg! Gå inn på denne adressen: http://ninab86.blogg.no/1293960024_vinnerne_er.html

    Jeg trenger navn og adresse! ;)

    SvarSlett
  3. Godt nytt år, Hilde. Gleder meg til videre bloggfølge i 2011!

    klem Karianne:-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinneren! Godt nyttår!

    Din gavmildhet premieres med en liten trøstepremie på min blogg ;-) Se her: http://radyrveien14.blogspot.com/2011/01/vinner-av-giveaway.html

    SvarSlett
  5. Hvor flott premie du hadde å gi vekk:)
    Heldig var vinneren av denne stolen i allefall.

    2011 blir nok et helt fantastisk år, gleder meg til å "ta laus"

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinneren!

    Du har vunnet emaljeskiltet på min blogg:
    http://svenngaarden.blogspot.com/2011/01/de-siste-julebildene-og-trekning-av.html

    Så gratulerer til deg også :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for den fine premien. Lillegutt blir nok glad for å innta måltidene fra en så fin stol. Den virker veldig stødig og ordentlig. Takk igjen.

    Klem fra Veli M P

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!