mandag 24. januar 2011

Enda en award


For 2. gang på en uke er jeg så heldig å få en award. Denne gangen var det søte Kari-Anne som ga meg awarden. Tusen, tusen takk ♥ Det var kjempekoselig å få denne!

Oppgaven med denne awarden var å fortelle om 3 ting jeg liker.

1. Jeg liker alt jeg gjør sammen med den nydelige sønnen min ♥
2. Jeg liker å scrappe
3. Jeg liker å lage mat og prøve nye oppskrifter

Så vil jeg gjerne sende awarden videre til 3 skjønne damer, og disse er: 
2. Guro

Gleder meg til å lese hva dere liker.

Ha en nydelig mandag!

Klem fra Hilde

2 kommentarer:

  1. Så koselig! Du fortjente det, synes du er ei god jente:)
    Ha en fin uke videre!
    Klem Kari-Anne

    SvarSlett
  2. Eg har gløymt å takke, men kom på det no. Takk for den fine awarden :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!