tirsdag 18. januar 2011

Barnevognkort

Hei igjen!

Som dere har merket, så har jeg ikke fått blogget på en uke! Så lang bloggepause har jeg ikke hatt siden jeg begynte å blogge, men nå er jeg "back in business". Mitt fravær har sin forklaring i at jeg har vært på besøk til min søster som har hatt barnedåp! Vi har kost oss masse, og hatt en helt nydelig tur til Tromsø ♥

Til barnedåpen hadde jeg laget barnevognkort. Her ser dere resultatet.


Nå skal jeg bake sjokolademuffins og lage kort til verdens beste lille gutt som blir 1 år i morgen ♥

Klem fra Hilde

12 kommentarer:

  1. Wow, kjempestilig! Kos dere i morgen!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1 års dagen imorgen:)

    Nydelig kort ♥

    SvarSlett
  3. Disse var virkelig søte, Hilde! så kreativ og flink du er :-) Ha en god kveld videre :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort!
    Pakke fra Lillelam har kommet i posten - takk skal du ha!

    SvarSlett
  5. Sååå nydelig kort. Har du mal til det noe sted?

    SvarSlett
  6. Äntligen tävlingsdax hos mig igen (tipsar dig som tävlat hos mig tidigare)..

    http://uj76.blogspot.com/2011/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    ..med chans att vinna ett presentkort värt 500 kr från en finfin barnbutik! :)

    SvarSlett
  7. Så flott kort! Lækkert :o)

    SvarSlett
  8. Hei! Litt mørke bilder, men ser veldig flott ut! :) Skal du på scrappetreffet i Tromsø i mars?..

    Takk for at du er med i min blog candy, gøy at det er noen som vil være med der! Snart trekning jo - som tiden flyyyr!..

    Klem, Hege

    SvarSlett
  9. Titta in hos mig =) du har en Award att hämta!

    Kram

    SvarSlett
  10. For et nydelig kort ♥
    Gratulerer med lillegutt i dag :)

    Kos dere masse:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  11. Lillepia fikk verdens fineste kort til dåpen sin. Det vakte mye beundring. Tusen takk.

    Klem fra lillesøster

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!