torsdag 20. januar 2011

Award til meg :)


I går var jeg så heldig å få en award fra skjønne Petra. Tusen takk - det var kjempekoselig ♥

Med awarden følger det noen spørsmål som skal besvares.

Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
Jeg leser Camilla Läckberg "Snøstorm og mandeluft" og der står det:
"Og jeg har hørt ting som er svært urovekkende"

Hva var det siste du så på TV?
Så opptak av tirsdagens episode av "Greys Anatomy" i dag. Og nå skal jeg straks se "A modern family"

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
TV'n som står på i bakgrunnen, og min kjære som skrur opp en barnesikring.

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
I ettermiddag når jeg dro hjem fra jobb.

Hva har du på deg nå?
En sort Burberry skjorte og en sort jobbebukse.

Hva var den siste filmen du så?
Avatar - og den var kjempebra! Anbefales om det enda er noen som ikke har sett den!

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Ja helt klart. Til et vinslott i Frankrike, til et strandhus i Florida, jobbe i London, Stockholm, Paris, Roma eller Nice - drømmene er mange ♥

Nå skal awarden sendes videre til 7 stykker, og de jeg sender den til er:
Trine Lise, Mio, Tina, Størstepia, Kathrine, Janet og Ingrid.  Gleder meg til å lese svarene deres. Ha en nydelig kveld!

Klem fra Hilde

6 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Så koselig at du vil gi meg denne awarden da ♥
    Nå ble jeg kjmpe glad :)
    Tusen takk:)

    Skal ta utfordringen som følger med i morra, for nå er det natta her :)

    Sove godt :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  2. Så moro da - tusen takk:-)
    Skal prøve å svare på den i løpet av helga, men jeg er treg, tihi..
    Ha en alldeles flott fredag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Så grei du er. Hyggelig. Skal prøve meg på den der, men det må bli etter helga. Skal ha svigers på besøk, og jeg vil jo gjøre det skikkelig.
    Thanks igjen.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med velfortjent award.
    Tusen takk for du vil gi den til meg, setter stor pris på det.
    Jeg har nå valgt å ha en awardfri blogg, fordi
    jeg synes det er så vanskelig å følge dem opp og ikke minst velge ut andre å sende dem til.
    Håper det er greit.
    Ønsker deg og dine en riktig god helg, nyt den og kos dere masse.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Tusen tusen takk! Nå ble jeg glaad! :) Klem fra ingrid

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!