torsdag 2. desember 2010

Vinner av trykk fra Studio Nele

 
Da er enda en flott konkurranse over. Tusen takk til alle dere som deltok! Det er fantastisk at så mange av dere prøver lykken! Skulle ønske jeg kunne trekke alle som vinnere!

Random.org har hjulpet meg som vanlig for å få en rettferdig trekning, og lykkeloddet denne gangen ble nr 78 som er:

PRINETTI med den flotte bloggen Prinettis Lille Rede

Gratulerer så masse!! Send meg en mail med adressen din, slik at du får premien din! 
Til dere andre - bli gjerne med i de andre konkurransene mine, så kanskje det er nettopp du som er den heldige neste gang ♥ Konkurransene finner du øverst til venste i bloggen min!

Tusen, tusen takk til Nele på Studio Nele for en kjempeflott premie og et godt samarbeide!

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!