søndag 26. desember 2010

Vinner av plagg fra LilleLam


Tusen takk til alle som deltok i konkurransen jeg har hatt i samarbeid med LilleLam. Og ikke minst tusen takk til LilleLam for den flotte premien!

Siden det er jul, skulle jeg ønske at jeg hadde en premie til dere alle, men det blir nok bare en vinner!

Random trakk denne gangen ut lodd nr 4. Loddet tilhører en av mine favorittblogger, Pias Verden som skrev: 
"Så mye flott! Min favoritt er kanskje en rosa kjole med ermer. Eller en sparkedress? Tar to lodd og håper på å vinne noe til veslejenta mi:)  "
Gratulerer så masse Pia! Mail meg adressen din og størrelse på plagg til veslejenta di.

Til dere andre - det er enda 2 konkurranser til på bloggen du kan prøve lykken i - matstol fra BabyBjörn og de nyeste smokkene til Bambino!

Ha en fortsatt god jul alle sammen!

Klem fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!