tirsdag 7. desember 2010

Vinner av kopp fra Bambino


Tusen, tusen takk til alle som har vært med i Bambino-konkurransen! Det har vært utrolig bra respons på disse flotte koppene! 

193 lodd lå i potten denne gangen, og random.org har som vanlig plukket ut disse heldige vinnerne:

1. Lodd 109 som er Namaste med bloggen Kreativ Impulsiv. Du vinner en hvit kopp.
2. Lodd 99 som er Miriam med Miriams Hobbykrok. Du vinner en rød kopp.
3. Lodd 170 som er uten blogg - Veli MP. Du vinner en rosa kopp.
Så har jeg en liten trøstepremie - skje fra Bambino. Du som vinner denne er Kathrine med Vårt Lille Univers.

De heldige vinnerne må maile meg så dere får premiene! Mailen min finner du under "om meg" i sidebaren på bloggen min! Gratulerer igjen.

Til alle dere som ikke vant. Det er 2 andre konkurranser på bloggen min akkurat nå, og ny spennende konkurranse fra Bambino kommer i morgen :)

Tusen  takk til fantastiske Gunilla på Bambino MAM for de flotte premiene i denne konkurransen!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    Og god tirsdag til deg:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Å, så kjekt! Gleder meg til å prøve koppen! :)

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem Miriam

    SvarSlett
  3. Så flott at jeg vant. Vi gleder oss til å prøve koppen. Tusen Takk.

    Ha en flott dag, og ei koselig adventstid.

    Klem fra veli

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!