onsdag 1. desember 2010

Vinner Alma og Lukke-konkurransen

Da er nok en flott konkurranse over. Tusen takk til alle som deltok! Det er så flott når så mange av dere prøver lykken! Skulle ønske jeg kunne trekke alle som vinnere!

Random.org har hjulpet meg som vanlig for å få en rettferdig trekning, og lykkeloddet denne gangen ble nr 78 som er:

KATHRINE med den flotte bloggen Vårt Lille Univers

Gratulerer så masse!! Send meg en mail med adressen din, slik at du får premien din! 
Jeg håper og tror at du blir like fornøyd med klærne som jeg ble med mine! Til dere andre - det er ikke for sent å handle til jul på Alma og Lukke enda, bare gå inn her.

Tusen, tusen takk til Ragnhild på Alma og Lukke for en kjempeflott premie og et godt samarbeide!

1 kommentar:

  1. Wohoo, jeg vant! Mitt aller første vinnerlodd!

    Tuuusen takk, jeg kommer garantert til å bli kjempefornøyd, de har jo så masse fint hos Alma og Lukke!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!