onsdag 8. desember 2010

Vinn Bambinos nye smokker - AVSLUTTET

Jeg er så heldig å samarbeide med Bambino MAM igjen, og denne gangen lodder jeg ut deres nye smokker. Smokkene er nette og lette og har en touch av retro over seg. Den første kolleksjonen er designet av Karin Mannerstål. De har basisfargene rødt, blått og hvitt med enkle grafiske motiv. Smokkenelages i polypropylen, helt uten Bisfenol A.



Jeg lodder ut 4 slike flotte smokker. Jeg har også en tannbørste fra  MAM som jeg vil gi til en heldig vinner. Tannbørsten er blå og fra 6 måneder av typen dere ser her.



4 heldige vinner hver sin smokk, og en vinner tannbørsten. Det er altså hele 5 premier som deles ut! Vil du være med ikonkurransen, så er det de vanlige reglene:

1 lodd: Skrive en hyggelig kommentar i dette innlegget. Skriv også hva som er ditt favorittprodukt hos Bambino og om du ønsker å vinne til gutt eller jente.
2 lodd: Bli følger av bloggen min.
3 lodd: Skriv om konkurransen på bloggen din. Bruk det øverste bildet. Du kan også lenke i sidebaren om du vil. For de som ikke har blogg, kan dere skrive om konkurransen på Facebook. Skriv da @Hilde Moholt slik at jeg ser det du har skrevet ☺  De som gjør begge deler får 4 lodd.

Alle kan delta i konkurransen uansett hvor i verden du bor! Er du anonym må du huske å skive navnet ditt og eposten din i feltet der det står epost. Konkurransen varer til 10.01.11 Lykke til

Tusen takk til snille Gunilla på Bambino MAM for de flotte premiene

 



38 kommentarer:

  1. Søte smokker! Smokkene til Bambino er min favoritt da, er jo utrolig praktisk med smokk (om man er så heldig at babyen vil ta den da..). Jeg ønsker meg en premie til gutt, og tar to lodd. :)

    SvarSlett
  2. Du holder alltid så flotte konkurranser du. :-) Håper på å vinne:-) Jeg tar to lodd.. :-)

    SvarSlett
  3. Jag har tipsat om din utlottning här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/nappar-101-11.html

    SvarSlett
  4. Hej, jag är gärna med i utlottningen! Min favoritprodukt är den mjuka matningsskeden och jag skulle vilja vinna till en liten kille! Tyvärr har jag ingen blogg att länka ifrån..
    cilla1983(at)hotmail(punkt)it

    SvarSlett
  5. Jeg vil være med!!:-)
    Trekker 3 heldige lodd jeg, og krysser fingrene!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Så fine tutter!! Jeg er med og tar to lodd :D
    Min favoritt fra Bambino er tutekoppene! Har en hel gjeng som prinsen elsker!!
    Ingrid

    SvarSlett
  7. Jag glömde skriva om min favorit också. Jag gillar deras muggar med lilla sugröret, suveräna eftersom vi rätt ofta har en kille som vill dricka kvällsmjölken i soffan.

    Jag skulle vilja vinna till en gutt :-)

    info@annakarlsson.se

    Jag är följare av din blogg med namnet www.annakarlsson.se

    SvarSlett
  8. Hej!
    jag är gärna med och tävla och hoppas på att vinna tandborsten :) jag följer redan din blogg och bambinofavoriten är drink-all-around cup!
    annamathildaeriksson@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hej hej, klart att jag är med och tävlar!

    Min favorit är drink-all-around cup!

    Skulle vilja till en liten kille.

    *håller tummarna*

    KRAM

    elin_pumaior86@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Så mange flotte premier du har altså! Interessant for oss mødre :)

    Favoritt produktet må vell være tutekoppen! :) ikke noe gris i sofan :)

    Det blir 4 lodd på meg om det holder med det jeg har annonsert på min side? (evnt. 3 lodd :))

    I tilfelle jeg vinner må det bli til gutt, Emma har alt hun trenger, så blir prinsen som får det når han kommer i april :)

    SvarSlett
  11. Heihei :)
    Åhh så gøy med en ny giveaway :) Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd.
    Favoritten min er smokkene dems.

    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/12/give-away-hos-hilde-m.html

    Klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  12. Kjempekoselig blogg! Jeg liker nok aktivitetsleka best, den er så fargerik og glad! Om jeg vinner vil jeg gjerne ha til gutt. :)

    Hilsen Mai

    SvarSlett
  13. Hej! Är gärna med och tävlar, jag tycker mycket om deras nappflaskor, skulle jag ha turen att vinna vill jag ha till en pojke. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  14. Heisann!

    Så fine smokker det var! Hadde vært gøy å vinne en sånn en til min lille gutt. Min personlige favoritt hos bambino er tutekoppene, og jeg er sikker på at smokkene også er helt supre! Jeg melder meg derfor opp med 2 lodd.

    Hilsen Helene
    (HeleneWalle@live.no)

    SvarSlett
  15. Hej!

    Deras härliha tandborstar är superbra, lätta för en liten hand att hålla i och mjuka former.
    Jag följer din blogg!

    Mvh Erica
    erica@piggelinen.se

    SvarSlett
  16. Jeg liker smokkene, smokkefestene til klær også fatet som kan festet med sugekopp på bordet!
    Venter ei lita jente i mnd skifte mai/juni så vil gjerne vinne jente smokker.
    Tar forresten 2 lodd. :)

    SvarSlett
  17. Prøver lykken hos deg. Kjøper smokker til barnebarnet, en liten gutt på 5 mnd. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg er selvfølgelig med, og ønsker å vinne til jenta mi! :)
    Mitt favorittprodukt fra Bambino må være "Drink All Around Cup"! :) Den er genial! :)

    Jeg er følger av bloggen din, og jeg har skrevet et innlegg om konkurransen her: http://ninab86.blogg.no/1293961371_nye_smokker_fra_bambi.html
    Det blir vel 3 lodd det da... :)

    SvarSlett
  19. Kjekt! Smokkene til Bambino er min favoritt også :) Jeg har både gutt og jente som bruker smokk, men får vel ønske til minstejenta!
    Jeg er nå fersk følger av bloggen din!

    SvarSlett
  20. Jeg blir med å prøver lykken!
    Synes om de fleste pruduktene fra bambino jeg!

    Om jeg er heldig, blir det selvfølgelig til Lukas på 6mnd:)

    SvarSlett
  21. Hei, jeg følger allerede bloggen din. Jeg liker mange av produktene til bambino, men faktisk er jeg mest glad i skjeene deres. De har jeg brukt til min lille Linnea siden hun begynte å spise litt grøt (5 mnd), og de var så utrolig praktiske og akkurat store nok :)
    Dersom jeg skulle være den heldige ønsker jeg premie til Linnea, hun er nå 15 mnd :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  22. Min jente vil gjerne ha en smukk til ;) Sllev om mammaen kanskje ikke er så keen på at hun bare MÅ ha denne tutten i truten....
    Deltar med to lodd. Linker i min blogg.

    SvarSlett
  23. Jeg tar 4 lodd :)
    Yndlingsproduktet fra bambino må være den koppen jeg vant sist! Den er bare helt fantastisk :)

    Klem

    SvarSlett
  24. Jeg er gjerne med på konkurransen :) ønsker meg de til min sønn, Oliver.

    SvarSlett
  25. 2 lodd til meg! Tannbørste til gutt hadde vært strålende! Minsten tar nemlig ikke smokk :)

    SvarSlett
  26. Kunne trenge nye tutter til en tuttegal jente! Henger meg på med et lodd jeg :)

    klem

    SvarSlett
  27. hei, jeg blir gjerne med:) liker godt smokkene de har. Må prøve ut drikkeflaskene;) jeg ønsker til jente, hvis jeg er så heldig å vinne:)1 lodd på meg. Er følger fra før så det teller kanskje ikke..
    Kari-Anne

    SvarSlett
  28. Hej Hilde

    Jeg napper to lodder - og tak for din hilsen hos mig :-)

    Kh. Mette

    SvarSlett
  29. Hei:) Er veldig mange fine produkt frå Bambino, min favoritt er skeiene deira, syns dei er gode å bruke. viss eg skulle vinne er det til ein gutt. håper å vinne tannbørste, har en som er litt kresen på smokker :P
    Tar 3 lodd;) har delt det på bloggen min: http://littomaltblogg.blogspot.com/2011/01/bli-med-vinn-bambinos-nye-smokker.html
    har nettopp begynt med den så har ikkje særlig med følgere, men de kan no vere noen som stikker innom :D

    SvarSlett
  30. Jeg vil være med. Har jo to smokkebarn :) Mitt favoritt produkt fra bambino er antispill koppene dems. Helt supre til en aktiv to åring som har med koppen over alt.

    Jeg ønsker å vinne til gutt. Evt Tannbørsten ;)

    Jeg er følger av denne herlige bloggen og etter at Prinsen er lagt skal jeg lage innlegg på bloggen min :)

    Du har en super blogg, som jeg koser meg med å lese :)

    SvarSlett
  31. Her kommer mitt innlegg :) http://www.frujacobsen.com/2011/01/vinn-smokker-hos-hilde.html

    SvarSlett
  32. Klart jeg er med, er tante så det kan jeg gi til han. Kjenner ikke produktene men ser her at de blir skrytt av. Klem fra juliewaaler98@gmail.com Ps 2 lodd takk.

    SvarSlett
  33. Hmmm... vet ikke helt hvordan jeg har klart å misse denne, men slenger meg på, litt sånn i siste liten. Vil veldig gjerne vinne jentesmokk jeg da ;o)

    SvarSlett
  34. Hei. Margrethe ønsker seg veldig en ny stilig "sutte" Av produkter jeg har prøvd fra bambino er det nok tutekoppen som er den beste. HHar linket til deg i sidebaren mn, i tillegg til at jeg allerede er følger:) Da blir det vel 3 lodd!

    SvarSlett
  35. Hei!
    Jeg hiver meg med i giveawayen, vi trenger både smokker og tannbørste =)
    Jeg er (selvfølgelig!) følger fra før av :)
    Så da blir det to lodd på meg!

    SvarSlett
  36. Siden jeg snart venter en jente vil jeg selfølgelig delta på dette,tar 3 lodd..klem Linda:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!