lørdag 18. desember 2010

Nydelige Stockholm i Desember

Forrige helg var vi på tur til Stockholm - en tur som min kjære overrasket meg med i bursdagsgave! Er ikke jeg verdens heldigste? Vi hadde en fantastisk fin helg alle 3 og fikk kost oss masse og sett mye, tross for at det var surt og kaldt, og lørdag ettermiddag ble litt mer spennende enn vi hadde tenkt oss. Vi var rett i nærheten like før det smalt, men vi bestemte oss da for å snu å gå på NK! Tro vi var glade for det da vi leste nettavisene på hotellet på kvelden! Hvem skulle trodd at noe slikt kunne skje så nært?

Men vi hadde det helt topp. Gamla Stan er alltid like vakker, og nå var det ekstra kos med snø og julemarked. Turen til Djurgården og Skansen var veldig bra. Flott julemarked, hvor vi fikk kjøpt både krydder, pepperkaker, marsipan og pølse. Det var også flott å se hvordan hele byen var julepyntet overalt.

Her er litt julestemning fra den flotte turen vår.


Stockholm er og blir herlig. Vi kommer snart tilbake

1 kommentar:

  1. Åh ja, Stockholm er uten tvil en flott by! Ser ut til at dere koste dere skikkelig, selv med sno og kulde :o)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!