mandag 20. desember 2010

Nydelige smykker

For alle oss som er så heldige å ha barn, er det mange flotte smykker å få kjøpt. Jeg har funnet den flotte svenske nettbutikken Silverbaby som selger nydelige smykker som ikke alle andre har.

Jeg har smykket My Boy som jeg syntes er utrolig fint. Hos Silverbaby er alle smykkene håndlagde og i ekte sølv. Firmaet ble startet i 2007, og importerer smykkene fra Mexico. Du kan lese mer om Silverbaby her.



Smykkene er i flere varianter, og et av de mest populære smykkene er Silverbabyen med en dame med en baby i magen. Utrolig søtt smykke! Om jeg får flere barn skal jeg ha et slikt et ♥

Her er det gaveønsker for noen og enhver vil jeg tro. Selv om det kanskje er for sent for å få smykket tilsendt før jul, så er det jo både morsdag og Valentinesdag på nyåret. Ta en titt på de flotte smykkene hos Silverbaby du også - kanskje finner du deg også en favoritt?

Bildene er brukt med tillatelse fra Silverbaby.se

2 kommentarer:

  1. Så hærlige smykker :) tror nok jeg må bestille meg ett slikt ett.. Du har forresten vunnet en giveaway på min blogg :D

    SvarSlett
  2. Nydelige smykker.
    Ønsker deg og dine en riktig God Jul.
    Juleklem fra Mio

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!