onsdag 1. desember 2010

Ny konkurranse - vinn plagg fra LilleLam - AVSLUTTET

Nå har du sjansen til å vinne et plagg til verdi av kr 500 til en gutt eller jente fra LilleLam.
LilleLam selger varme barneklær som er skapt med kjærlighet og omtanke. Alle plaggene er laget i 100% merinoull og kan vaskes i maskin.

Reglene for å bli med i denne flotte konkurransen er:
1 lodd: Skriv en kommentar på dette innlegget hvor du skriver hva som er ditt favorittplagg hos LilleLam. Husk å skrive om du vil ha plagg til jente eller gutt om du vinner!
2 lodd: Bli følger av bloggen min. Er du følger fra før får du selvfølgelig også 1 lodd.
3 lodd: Skriv om konkurransen på bloggen din, eller link til konkurransen i sidebaren på bloggen din og lenk til dette innlegget. Bruk bildet ovenfor.

Dere som ikke har blogg må huske å skrive navn og mailadresse slik at jeg får tak i rette vedkommende om en av dere blir trukket ut som vinner. Du kan delta om du bor i Sverige, Danmark og Finland også!

Konkurransen varer til 24.12. Lykke til!

Tusen takk til Katja på LilleLam for den flotte premien!

50 kommentarer:

  1. Fant en nydelig grå kjole med knyting. Den er nok min favoritt ;-)
    Hvis jeg er så heldig å vinne, må det bli til ei jente.
    tar 2 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  2. Så mye flott! Min favoritt er kanskje en rosa kjole med ermer. Eller en sparkedress? Tar to lodd og håper på å vinne noe til veslejenta mi:)

    SvarSlett
  3. 2 lodd da... Min favoritt der var den beige sparkebuksen til gutt :)

    SvarSlett
  4. Lille Lam er bra og jeg tar gjerne to lodd, kommentar og følger.

    SvarSlett
  5. Seledressen er jo helt nydelig! Den hadde jeg ønsket meg! 3 lodd på meg!

    Klem, Cecilie

    P.S. I kveld får jeg endelig ut fingeren og følger opp utfordringen fra deg også - bedre sent enn aldri ;)

    SvarSlett
  6. 1. Jag är med o tävlar! Om jag vann skulle jag välja mössan + vantarna, de var så väldans fina!

    2. Jag fölger dig redan!

    Hoppas på turen nu! =)
    Tack för alla fina tävlingar!

    SvarSlett
  7. Min favoritt er helt klart seledressen. Den hadde nok minstenuppa vår blitt fin i!

    Prøver vinnerlykken med 3 lodd, link og bilde ligger i venstre sidebar på http://kevkat.blogspot.com

    SvarSlett
  8. Jeg er allerede følger av denne flotte bloggen din!! Mitt favoritt plagg fra Lillelam er nok den herlige sparkedressen dems! Men dessvere har han vokst fra sin!

    Vi eeelsker lillelam her i huset! Og i dag har han faktisk på seg den herlige buksen og strikkejakken i lyseblått :-D

    Delt link og hele pakka så da håper jeg veldig på 3 lodd! :-D

    SvarSlett
  9. Fikk ikke sendt deg en melding, siden mailen min er satt opp feil..
    Derfor legger jeg inn en kommentar her hos deg, DU vant min giveaway :)
    Gratulerer

    SvarSlett
  10. Jeg føler deg :)
    Likte så godt denne kåpen fra lillelam: http://lillelam.no/images/682px/K%E5pe%20beige%202010%281%29.jpg

    Ha en skikkelig fine adventstid :o)

    Klem fra Bente Monica

    SvarSlett
  11. Utejakkene er utrolig fine, og guttene mine ville blitt kjempefine i dem!

    Ett lodd på meg. :)

    Mvh, Mai

    jethi_i@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hei. For en nydelig premie:)Elsker lille lam. Kvaliteten er super, og klærne er utrolig myke og deilige å ha på. Ble helt hekta da jeg kjøpte sparkebuksa til jenta mi, og har mange plagg på ønskelisten til jul.Hvis jeg vinner, ønsker jeg en kjole med lang arm i beige eller mokka!Tar 1 lodd
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  13. http://lillelam.no/default.pl?showProduct=620&pageId=124

    denne kåpa var kjempe fin

    ønsker jente
    1 lodd

    lisbeth_nyborg@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Du har virkelig mange fine konkurranser:) Er med her også jeg. Er følger, har laget eget innlegg med link til konkurransen, bloggen og LilleLam med bildet ditt og bilde av plagget på bloggen min her: http://klaerselges.blogg.no/1291247269_vinn_plagg_fra_lillel.html
    Her er en link til genseren. Jeg vil ha en beige til gutt i str 110: http://www.lillelam.no/default.pl?showProduct=907&pageId=121
    Ha en fin dag! Klem:)

    SvarSlett
  15. Jeg vil være med i konkurranssen med to lodd.
    1. Min favoritt er ullbuksa i beige i str 98
    2. Jeg er allerde følger.

    :)

    SvarSlett
  16. Hej! Är gärna med och tävlar, mitt favoritplagg är seledress, vinner jag ska det vara till en pojke. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  17. Så mye fint!!

    Jeg har en gutt og synes utejakken var helt nydelig.

    Tar to lodd, da jeg også legger meg som følger av bloggen din. :-)

    SvarSlett
  18. heihei:)
    Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd:)

    mitt favorittplagg på den fine butikken er:
    Seledress

    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/12/vinn-plagg-fra-lillelam-hos-bloggen.html

    klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Liker veldig godt seledressen til gutt :D

    2 lodd siden eg legger meg som følger av bloggen i tillegg ;)

    Håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  20. Jag är gärna med, jag gillade

    http://lillelam.no/default.pl?showProduct=16&pageId=8

    Min bror skall snart bli pappa och tänk att få ge bort en sån i present.

    Jag har länkat här

    http://lillelam.no/default.pl?showProduct=16&pageId=8

    Jag är följare på både bloglovin och via din länk här till vänster (annakarlsson.se)

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  21. Hadde egentlig tenkt å ta noe som kan arves mellom storesøster og lillebror, men kjolene de hadde var nå bare utrolig søte! Tror nesten jeg må velge en kjole med ermer, i fargen mocca (str. 116).

    Tar to lodd, siden jeg følger deg også. :)

    SvarSlett
  22. Så masse fint! Jeg tror jeg likte seledressen best. Tar gjerne to lodd :)

    Gratulerer med dagen snuppa!!

    SvarSlett
  23. Hmm, glemte å skrive mailadressen. Må være ammetåka! To lodd, fordi jeg er følger og liker seledressen best :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Vilka vackra kläder & vilken härlig utlottning.
    Mitt favoritplagg är denna klänning i rosa http://lillelam.no/default.pl?showProduct=872&pageId=58
    Jag vill ha plagg till en flicka om jag vinner.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/tavling-hos-hilde.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  25. Synes http://lillelam.no/default.pl?showProduct=534&pageId=136 - seledressen ser så herlig ut! Tror det hadde blitt en favoritt ;)
    2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  26. Denne jakken til jente var helt nydelig, spesielt i blå. http://www.lillelam.no/default.pl?showProduct=1175&pageId=199 Jeg er følger så det blir 2 lodd på meg. Du vet hvor du finner meg.-)
    Nå skal jeg sjekke ut den andre bloggen din.

    Hilsen
    Sth

    SvarSlett
  27. Fiin premie. Jeg slenger meg med med ettt lodd. Hvis jeg er så heldig å vinner ønsker jeg meg veldig en beige seledress til gutt i str 86. Krysser fingrene! mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  28. Jakke, slips og vest var noen av favorittene, men det var kjempemye fint der!
    Prøver lykken i denne konkurransen med 3 lodd :)

    Klem Miriam

    SvarSlett
  29. Der var det mye fint, ja.
    Jeg likte best en hel dress, som de kaller sparkebukse.
    Til jente.
    2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  30. Jeg elsker lillelam!
    Et lodd til meg, jeg har ei jente.

    bee10na@live.no

    SvarSlett
  31. Så mange fine klær! Jeg synes grå kjole med knyting i størrelse 0- 2 år var veldig fin. Da tar jeg 2 lodd, og krysser fingrene.

    Lillesøster.

    SvarSlett
  32. 3 lodd til meg! :) Herlig giveaway, tenk å vinne noe sånt!

    Jeg har en gutt på 7mnd, og har sett meg ut selebuksen :-))

    SvarSlett
  33. Blir med med 1 lodd.
    Datteren min på 4 har allerede en nydelig kåpe fra lillelam, men den begyyner å bli litt liten. En ny rosa som denne: http://www.lillelam.no/default.pl?showProduct=620&pageId=124 hadde nok falt i smak.

    Mvh Marit, mwaaler@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg likte godt rosa kjole med armer i str 3-6 år. Siden jeg har 2 jenter ville det blitt jenteklær. Lillelam er super gode ullplagg:) Jeg tar 3 lodd.

    SvarSlett
  35. Heisann!

    Jeg tar gjerne 2 lodd, og håper på å vinne!
    Hilsen Helene, HeleneWalle@live.no

    SvarSlett
  36. Hei, jeg vil gjerne bli med i konkurransen.
    Jeg tar 2 lodd! :)

    Hilsen Thora
    (Thora.walle@gmail.com)

    SvarSlett
  37. http://www.lillelam.no/default.pl?showProduct=772&pageId=159

    Likte denne godt! Kjempefin :)
    1 lodd på meg.

    SvarSlett
  38. 2 lodd.
    Liker seledressen best!!! Har en liten gutt som jeg vil vinne til :-)

    SvarSlett
  39. Jättefin shop!
    Jag fastnade för pläden.
    Skulle vilja vinna till en pojke!
    Mvh Jeanette
    jeanette.helgesson@etanet.se

    SvarSlett
  40. Jag tycker att sommarklänningen var fin!
    Tävlar till en pojke (:
    / Johanna-Sofia
    mungipa@hotmail.se

    SvarSlett
  41. http://lillelam.no/default.pl?showProduct=1124&pageId=191 likte denne vesten i farge mokka. Er så mye fint at det er vanskelig å velge! Ønsker plagg til jente 2 år eller gutt 7 år. Har linket og er følger :) *♥*

    SvarSlett
  42. Hej! Ny följare av din blogg =)

    Utejackan är så himla fin =)
    Om jag vann skulle det vara till pojke st 92

    Kram Erica
    erica@piggelinen.se

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne være med! Fant en kjempefin ullbukse i beige, str 92, til min lille gutt :) Legger meg til som følger, og linker fra min blogg.

    God jul fra meg:)

    SvarSlett
  44. Er jo så mye flott hos LilleLam at det blir vanskelig og velge, hihi. Her i huset ELSKER vi god ull!
    Jeg hilver meg med på 3 lodd og noen av favorittene er til jente:
    Kjole m/knyting
    Seledress
    Kjole m/bladmønster
    Ha en strålende kveld :)

    SvarSlett
  45. Her var det masse flott!!! Liker veldig godt kjolene med arm... Det hadde vært noe det... God jul!!! Klem Ruth
    Tar gjerne 2 lodd jeg....(følger)

    SvarSlett
  46. Min favoritt var seledressen. Ønsker meg denne til jenta i magen. Følger bloggen din så da blir det vel 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  47. Jag är med, tre lotter tack!
    Min favorit är:
    http://lillelam.no/default.pl?showProduct=981&pageId=182

    Har dig på BL och har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/12/24-dec-vinn-plagg-fran-lillelam.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  48. Skulle faktiskt vilja vinna ett gosedjur: http://lillelam.no/default.pl?showProduct=857&pageId=173

    Har tipsat: http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/12/valfritt-plagg-fran-lillelam.html

    SvarSlett
  49. Min favoritt er den mokka-fargede kåpen til jenter. Nyyydelig rett og slett!
    Om jeg vinner skal storesøster i huset få pakke.

    To lodd til meg siden jeg allerede er følger :)

    SvarSlett
  50. Ηі thеre! I could hаve ѕwoгn I've been to this website before but after checking through some of the post I realized it's new to me.
    Anywaуѕ, I'm definitely delighted I found it and I'll bе bookmarking and
    chеckіng bacκ fгequentlу!

    Μy web blog ... birmingham colonic

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!