lørdag 4. desember 2010

Hurra for meg!


Dette bildet er tatt i Barcelona tidliger i høst - mens jeg endel yngre! Det var tider det!!! I dag er det bare å kaste inn håndkledet og innse de harde fakta - jeg er enda 1 år eldre!!! Jeg føler meg ikke som en dag eldre enn 25, men på fødselsattesten står det noe helt annet. Kan det være en feil mamma og pappa?

Vel nå som jeg liksom skal ha blitt voksen, så er de vel på tide at jeg legger om både språk og livsstil etter alderen, og begynner å planlegge mine eldre dager.

Mandag skal jeg begynne å se Trim for Eldre og tegne abonnement på Vi over 60. Jeg skal begynne å si fjernsyn og sertifikat og kle meg i kjoler med store blomster. jeg må vel også få ordnet meg rom på gamlehjemmet før jeg blir senil - så Barduheimen here I come! Gunn - husk at vi skulle dele rom ☺ 
Burde jeg også bestilt time hos tannelegen så vi kan snakke om gebiss? Ja, for det er vel sånn at tennene detter ut nå som man begynner å bli gammel? Nei - skal heller finne meg en kamferdrops å tygge på!

Og så må jeg vel også tenke på å få meg rullator! Jeg vil ha en rosa en, med kurv til å ha de fine veskene mine! Den må også ha dock-in stasjon for iPoden med høytallere, slik at jeg kan spille Bruce Springsteen, U2 og Metallica mens jeg stavrer meg avgårde.

Ja ja, det er mye som skal gjøres, men i dag skal jeg kose meg med min kjære familie ♥ 
Hurra for meg - som kun er voksen på papiret, og som ikke har planer om å bli eldre de neste åra heller - så det så!

♥ Om noen vil gi meg en stemme på bildet mitt HER i bursdagsgave så blir jeg veldig glad ♥

14 kommentarer:

  1. Hipp hurra for deg som fyller år.
    Gratulerer så mye med dagen.
    Ja, er det ikke rart med fødselsattester, står alltid feil årstall på dem.
    Nydelig bilde du har tatt, har stemt på det.
    Ønsker deg en flott dag, nyt den og kos deg masse.
    Klem Mio

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye med dagen:)
    Håper helga og dagen blir super♥
    Stemte på det nydelige bildet ditt.

    Ønsker deg forsatt en finfin bursdag

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen Hilde!
    Håper den blir super!:)

    klem June

    SvarSlett
  4. Gratulere såå masse med dagen idag :)

    Og gratulerer med premien på denne giveawayen:
    http://pedora1.blogspot.com/2010/12/hurra-4000-beskende.html

    klem fra siv anita

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med dagen!
    Kos deg ekstra i kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. gratulerer så mye med dagen :) nyt kvelden

    SvarSlett
  7. Hipp hurra og gratulerer så mye med dagen din i dag! Håper du kooooser deg masse!

    SvarSlett
  8. Hei hva er galt med blomstrede kjoler? ;)
    Jo det er ganske surt men oioi for et julestemmning vær det har vært de siste to dagene. Litt kjedeligere med denne sprengkulda, sitte inne med liten baby er ikke det morsomste. Takk for tips, har en del plagg fra lillelam og jeg liker! :)

    SvarSlett
  9. Grattis så mye på etterskudd!!;-)
    Håper du hadde en fin dag og en flott feiring!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  10. Grattis på din dag!! :) Jag länkade till dig i bloggen idag, som tack för presentkortet!:) Hoppas att några av mina kära läsare/tävlande hittar till dig! http://noonewantsforever.blogspot.com/2010/12/jag-vann-presentkort.html .Hälsningar Erika.

    SvarSlett
  11. OK gamle støv, da har jeg bestilt rom der du vet :-) jeg vil ligge attmed vinduet.
    MOH HAHAHAHHAH
    GB

    SvarSlett
  12. En litt sein gratulasjon, men bedre seint enn aldri. Finns det 3 mannsrom på BH? Jeg tar gjerne plassen nærmest do!

    Klem fra Lillesøster

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!