tirsdag 7. desember 2010

Har du insidertips til Stockholm?


Jeg er så heldig og skal ut på tur igjen snart :) Denne gangen er det en av mine favorittbyer som står på programmet - nydelige Stockholm ♥ Dette blir min femte tur til denne nydelige byen, og det blir nok en fantastisk tur denne gangen også!

Er det noen som har noen gode tips? Spennende butikker (scrappebutikker, barnebutikker, delikatessebutikker, ting og tang og klær til meg og mannen), gode resturanter, bortgjemte perler og noe man bare MÅ gjøre i Stockholm? 

Gleder meg til å få tips hos dere.

Ha en vakker kveld!

Klem fra Hilde

2 kommentarer:

  1. Har dessverre ingen tips til deg, har ikke vært i byen selv. Men ønsker dere en flott tur!!!

    SvarSlett
  2. Jeg elsker Stockholm! Og på Söder finnes mange fine butikker så dit burde du dra:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!