fredag 31. desember 2010

♥ Godt nytt år ♥

Ja da er 2010 snart over! For et fantastisk år! 346 av dagene har vi kost oss med verdens beste lille gutt som snart er et år Og de 19 dagene før han kom , gledet vi oss sånn at vi visste ikke hvor vi skulle gjøre av oss! 365 dager med lykke - en lykke så stor at det ikke gikk an å forestille seg den

Nå gleder vi oss masse til 2011 og alt det spennende det nye året vil by på! Jeg skal gjøre alt og litt til for at vår lille familie skal ha det best mulig i året som kommer! Jeg skal strikke mere, scrappe mere og få lest flere bøker i 2011! Kanskje jeg til og med har mitt eget scrapperom når året er omme? Håper vi får mange herlige stunder, både i heimen, i båten og kanskje det blir en spennende tur eller to til neste år også?

2010 var også året hvor jeg oppdaget blogging, og jeg syntes det er fantastisk at jeg sitter her nå med så mange følgere! Og så mange flotte bloggere som jeg har blitt kjent med i løpet av året! Jeg har fått masse inspirasjon, gode tips, koselige hilsener og lært mye av dette som er blitt den nye hobbyen min! Jeg gleder meg til å følge dere alle i 2011, og håper det blir et like spennende bloggår vi går i møte. Jeg har iallfall flere spennende innlegg på gang som jeg håper dere vil like :)


Til sluttt vil jeg vise dere litt håndarbeide som ikke er gjort i år, men for 3 år siden. Mine tovede nisser! Er det noen av dere i slekta som har lyst på sånne i julegave til neste år? Gi meg et hint, så kanskje kommer det en nisse under treet ;)



Nyt nyttårsaften alle sammen! Her skal jeg diske opp med en 3-rettes middag:

Forrett: Asparges laget på Hellstrøms vis
Hovedrett: Kalkunfilet med hjemmelaget fløtesaus, mandelpotet og grønnsaker
Dessert: Hjemmelaget karamellpudding etter Hellstrøms oppskrift (som akkurat nå står i ovnen)

Så i kveld blir det kos

Ha en fortefelig dag og kveld alle sammen! Ønsker dere alle alt det beste for 2011!

P.S. For dere som ikke har prøvd lykken i BabyBjörn-konkurransen min om å vinne en stilig babystol til kr 2000 - dere har enda dagen på dere! Lykke til!

13 kommentarer:

  1. Ønsker deg og dine et riktig Godt Nyttår.
    Gleder meg til å følge deg videre i 2011.
    Nyttårsklem fra Mio

    SvarSlett
  2. GOTT NYTT ÅR!
    Kram från oss :)

    SvarSlett
  3. Tack :) Gott nytt år önskar vi här hemma till er med Kram

    SvarSlett
  4. En koselig melding å sende til deg på nyttårsaften. Du ble nemmelig vinner av candyen min. Send mail med adressen din til pedtri@hotmail.com så kommer den så snart det blir hverdag igjen.

    Ha ei superfin nyttårsfeiring. Etter menyen din å dømme så blir den nettopp det. :)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  5. Gott nytt år, mmm maten lät god!

    SvarSlett
  6. Hei Hilde!
    Håper dere hadde en fin feiring igår!:)

    Klem June

    SvarSlett
  7. Ja, det har vært et herlig år, med så mye som har skjedd med disse små som ble født, og som snart runder året. Helt fantastisk. Ønsker deg alt godt i det nye året også!

    SvarSlett
  8. ønsker deg og dine et godt nytt år:)

    SvarSlett
  9. Hørtes ut som en helt herlig nyttårsmeny! Ønsker deg og dine riktig godt nyttår, gleder meg til å følge bloggen din videre i dette nye året!

    SvarSlett
  10. Godt nyttår til deg og dine. Klem fra Heidi

    SvarSlett
  11. Mmmmm.... den menyen hørtes deilig ut! Håper dere hadde en flott nyttårsfeiring og sender en "Godt nytt år" hilsen fra "Vårt lille univers" :o)

    Gleder meg til å følge deg videre i 2011!

    SvarSlett
  12. Hei Hilde.
    Ida og Bestemor Heidi sitter og ser litt på bloggen og koser oss med det, og vi vil gjerne ha oss en liten nisse til neste jul...
    Godt nytt år til dere alle fra oss, så gleder vi oss til at vi snart kommer og hilser på dere og go`gutten.
    Klem fra oss :)

    SvarSlett
  13. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! ;-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!