søndag 5. desember 2010

Gjemselkaninen JoJo

Dette er det morsomste leketøyet jeg har sett på lenge. Jojo er en interaktiv kanin som gjerne vil leke gjemsel. Han teller til 10 mens du gjemmer deg, og så kommer han og leter etter deg. Det følger med en gulrot som man ska ha med seg når man gjemmer seg.  Jojo leter rundt omrking, og snakker hele tiden. Om han ikke finner barnet med det samme, kan ha be deg om å klappe. Og når han finner deg blir han kjempeglad.  Om han ikke finner deg i løpet av 3 minutter gir han opp og sier "jeg kan ikke finne deg". Jojo går rundt hindringer, og han kommer seg opp på små teppekanter (det gjorde han iallfall hos oss).  Lengre ned i innlegget har jeg prøvd å lage en video av dette, så får du se hvor morsom han er :) 

Silverlit ® er en global leder av produksjon av hi-tech innovative leker i mer enn 30 år, deres nyeste lansering Jojo og venner, er en interaktiv serie som engasjerer barn gjennom karakterens spill, sanger og fantasifull lek.


Leken skal passe fra 18 måneder og oppover. Nå er mini her 10 1/2 måned, så han skjønner ikke helt dette med gjemsel enda. Men han holdt på å le seg igjel av kaninen. Vi lekte sammen med en lenge uten at han ble lei. Gulroten kan festes til bukselinningen på barnet, og det gjorde vi. Og kaninen fant mini, til stor begeistring fra han! Når jeg skulle sette bort Jojo, ble mini kjempesint, så vi måtte bare fortsette å leke! ☺

Her kan dere se hvordan Jojo leker gjemsel (beklager at billetkvalteten ikke er helt topp, men det er mitt første videoinnlegg!)

video

Jojo er en del av serien Quaps som er ny i Norge. Du kan lese mer om Jojo og de andre produktene på sidene til Quaps.

Vi gleder oss til å leke masse med Jojo fremover. Dette var en leke som mini elsker! Tusen, tusen takk til Cbiz for den flotte kaninen!



Det øverste og nederste bildet er brukt med tilltatelse fra Cbiz.

6 kommentarer:

  1. Ha en strålende Søndag, klem fra Sissel.

    SvarSlett
  2. Den virket jo veldig genial :-)

    SvarSlett
  3. Herlig kanin. Den virket morsom!
    Kjekt du vil være med på blogglotteriet mitt :)

    SvarSlett
  4. Vad kul att du skriver om denna. Jag såg den faktiskt på Clas Ohlson idag & tyckte den såg riktigt morsom ut.

    Ha en fin kväll
    //Sessan

    SvarSlett
  5. Snakker han kun engelsk eller også norsk?

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!