søndag 12. desember 2010

Blogglotterilykke

I løpet av de siste par månedene har jeg hatt vinnerlykke i blogglandia! Det er jo så koselig å få pakker i posten.

Fra Toves sammensurium kom denne nydelige pakken:




Den fine pakken innehold 6 teskjer og 2 kopphåndduker fra CathKidston! Tusen takk Tove for den flotte pakken ♥


Så var jeg heldig igjen, og denne gangen var det et nydelig babypledd og skjønne tøfler fra Bråkmakergata. Tusen takk for de fine tingene du sendte til prinsen vår. Tøflene satt som et skudd, og pleddet er så søtt nå på vinteren :)


Til sist var jeg så heldig å bli trukket ut som vinner hos Jeanettes kreative utbrudd.


Her vant jeg en vakker kurv og et nydelig bilde. Tusen takk Jeanette for den fine pakken ♥


Det er så morsomt å vinne og få slike herligheter i posten! Tusen takk igjen for de flotte pakkene! Får håpe det blir vinnerlykke fremover også ♥

Ha en fin dag - med eller uten vinnerlykke!

3 kommentarer:

  1. heldig du er da :) så mye lekkert

    SvarSlett
  2. Oooiooiooi så heldig :D:D Det må eg si ! Detta har du dreisen på;)
    Eg har en disney film konkurranse på min blogg om du vil vere :)
    klem

    SvarSlett
  3. Oi, så gøy, og så flinke bloggerne er til å pakke inn:-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!