mandag 8. november 2010

Winterwonderland


I går morges våknet vi opp til full vinter. Det snødde i hele går, og i morges våknet vi opp til et syn som var tatt rett fra et julekort. Prinsen lurte veldig på hva som var skjedd, og holdt på å le seg ihjel hver gang vi så ut vinduet. Det er en vakker tid vi nå går i møte. Om ikke så lenge så er det advent og førjulstid. I år kommer det til å bli den beste førkulstiden i mitt liv sammen med min lille familie ♥

Siden jeg har innsett at det nå ikke er så altfor lenge igjen til jul, så har jeg som mål å få vasket kjøkkenskapene denne uka, så da er det vel bare å starte!

Ha en nydelig dag folkens!

Klem fra
Hilde


16 kommentarer:

  1. Vakkert! Her er det ennå høst :)
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Ja, det e vakkert med snø :o)
    Må du få ei fin jul med den litle familien din.
    Og ja; me kosa oss skikkelig! Takk for hilsen :o)

    SvarSlett
  3. Off, ja hverdagen venter her også etter jul! Gruer meg allerede...

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Nydelig, stemningsfullt bilde.
    Kos deg masse med familien din.
    Ønsker deg en fortsatt fin mandagskveld.
    Klem Mio

    SvarSlett
  5. Nyyyydelig ja! Får julestemning og sommerfugler i magen :)

    sv: LYkke til med konkurransen :)

    SvarSlett
  6. altfor kaldt til å se på bildene,så hopper fort videre :P

    brrrr.

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  7. Det ligger nok i underbevisstheten hos prinsen: ALLE barn elsker snø og vintermorro :o)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  8. Nydeleg postkortmotiv det der. Er lyst og fint med denne snøen, men kunne godt ha venta til litt nærmare jul for min del... ;-)
    Koseleg at du ville vera med på min lille giveaway. Kjekt når nye legg att spor så eg kan finna nye blogga rundt om :-D
    Ha ein fin fin kveld vidare.
    Klems

    SvarSlett
  9. Så fine vinterbilder!
    Virkelig verdt overskriften!

    Julen er rett rundt hjørnet, de ukene vi har foran oss nå kommer til å fly;-)
    Vasking av kjøkkenskap er ikke det dummeste å begynne med allerede nei;-)!

    Flott mandagskveld til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  10. Nydelig :)
    synes nesten jeg kan se det lille ansiktet som lyser opp og ler:) Herlig tid.Nyt det!!

    SvarSlett
  11. Vilka underbara vinterbilder!! =) Vill oxå tipsa dig om en ny spännande tävling hos mig..

    http://uj76.blogspot.com/2010/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    ..en med chansen att vinna presentkort från en jättefin barnbutik!

    Kram

    SvarSlett
  12. Etter en "gråbrun" høst er det vakkert når rim og snø legger seg overalt. Nydelig bilde.

    SvarSlett
  13. Så utrolig flott, jammen er det flott med snø og vinter! Håper det blir hvit jul i år, det synes jeg gjør julestemningen komplett.

    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  14. Her laver snøen ned nå og jeg blir SÅ glad!!! Blir så fint ute, og snart er det JUL :-)

    SvarSlett
  15. Åh vilka vackra bilder ;-D

    Idag är det vinterlandskap hos mig också ;-)

    Kram

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!