onsdag 24. november 2010

Vinner av gavekort fra DarlingExpress

Da er dagen kommet for å trekke gavekortet fra den nydelige butikken DarlingExpress. Butikken har utrolig mye flott, så vinneren får mye lekkert å velge mellom når han eller hun skal bruke den flotte premien!

♥ Tusen takk til snille Lena på DarlingExpress som har gitt premien til denne flotte konkurransen ♥

Så over til trekningen. Jeg har som vanlig brukt Random.org, og denne gangen ble det lodd nr 37 som kom ut som vinner. Bak lodd nr 37 finner vi:

ERIKA med bloggene Erika tävlar og Mitt nya liv. Gratulerer så mye til Erika! Erika - du må maile med slik at du får premien din. Mailen min finner du på bloggen hvor det står "om meg".

Tusen takk til alle som var med i konkurransen. For alle dere som ikke vant, aå kan dere handle masse flott i butikken til DarlingExpress.

I tillegg er det flere konkurranser på bloggen akkurat nå hvor du kan prøve vinnerlykken:


Og som ikke dette er nok - flere konkurranser kommer!

Ha en fin dag alle sammen!

Klem fra
Hilde

1 kommentar:

  1. Näää? Ååååh:) Vilken tur jag har på dina tävlingar!!! Jag måste fortsätta tävla hos dig. Haha. Jag ska genast tävla i de andra tävlingarna också! Åh vad glad jag blir! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!