tirsdag 16. november 2010

Vinner av bodyer fra Bambina


Da var alle loddene sirlig skrevet opp i et regneark. Jeg har foretatt trekningen med random.org (som vanlig for at det skal bli en rettferdig trekning), og vinneren av 3 valgfrie bodyer med tekst er:

v

v

v

v

v

v

v

en bloggende dame med navn

v

v

v

v

v

v

v

MILLE med bloggen Milles Univers. Hun vant med sitt ene lodd - lodd nr 92! Gratulerer så masse med en kjempeflott premie. Mail meg så du får premien din! Mailen min finner du under "om meg" i sidebaren på bloggen min! Tusen takk igjen til Bambina for den flotte premien!

Til dere andre som ikke vant, er det gode vinnersjanser i alle mine andre konkurranser! Om noen få dager kommer den største konkurransen jeg har hatt på bloggen, så følg med!

Ha en fin fin tirsdag!

Klem fra
Hilde

1 kommentar:

  1. Niiiice :)
    Kan nesten ikke tro at jeg hadde vinnerlykke! Bodyene er kjempekule, så jeg er strålende fornøyd assa! Tusen takk :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!