torsdag 4. november 2010

Personlige navnebilder - den perfekte gave!


Jeg er så heldig å ha fått et nytt svensk bekjentskap - Studio Nele! Nele lager de vakreste plakater til små prinser og prinsesser. Tavlene er personlige, og man får printet på navn, fødselsdato, vekt, lengde og klokkeslett babyen ble født på dem. Jeg har ikke sett maken til slike flotte bilder noen steder før jeg fant Studio Nele.

Her er flere ekspempler på de flotte bildene:
Bildene finnes i 2 størrelser - A4 og A3. Det er mange flotte motiver å velge mellom. 


Man kan også få laget et bokstavbilde med barnets navn. Eksempler på disse ser du her: 


Nele lager ikke bare bilder med barnemotiv, men har også et fint utvalg av andre bilder som du kan se nærmere på på hjemmesiden til Studio Nele.

Jeg er så heldig å ha fått et bilde til prinsen min, og vi gleder oss til å ramme det inn og henge det på prinserommet som vi snart skal pusse opp! Jeg er sikker på at dette er et bilde han vil ha stor glede av i mange år fremover

Jeg anbelfaer deg å gå inn på sidene til Stuio Nele og se på alle de flotte bildene. Kanskje finner du en unik julegave til babyen din, eller til babeyn til noen du er glad i her. Dette vil garantert ikke mange andre barn ha, så her har du sjansen til å få tak i noe unikt og flott som man har glede av i mange år!

Bildene er publisert med tillatelse fra Studio Nele

2 kommentarer:

  1. Å så søte de var! Vil og ha!:)
    Tusen takk for gøy utfordring foressten. Skal se om ikke jeg får tatt den etterhvert!:)

    Håper du får en fiin helg!

    Klem fra June:)

    SvarSlett
  2. Hei!Mange fine print:)Hadde vært artig å ha på barnerommet!
    Mvh Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!