torsdag 25. november 2010

Nye trekasser


I går fikk jeg 4 nye flotte trekasser som jeg skal bruke til forskjellige ting i huset. Disse var ganske små, og vil derfor egne seg godt til masse forskjellige ting. Kassene har jeg fått på Vinmonopolet, og de gir dem vekk gratis. Det er ikke så ofte de har trekasser, men de får av og til, så det gjelder å være tålmodig 


Jeg er kjempefornøyd med de nye kassene, og fantasiene om hva jeg vil bruke dem er så mange. Så det gjelder å få bestemt seg hva de vil gjøre seg best til!

5 kommentarer:

  1. Ååå jøss så supersmart :o)
    Jeg må suse på polet - ja behøver faktisk en liten kartong med noe søtt og godt i også, så det passer bra!
    Takk for tipset, kassene er lekre!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Fiiine!
    Det har eg ikkje kommt på med vinmonopolet nei :o)

    Blir spennande å sjå ka du blir å bruke de te :o)

    SvarSlett
  3. Kjempefine trekasser!

    Koselig at du vil delta på mitt lille gavedryss.
    Ha en fin helg!
    Klem T

    SvarSlett
  4. Åå så fine!! Heldige deg!:)
    Tusen takk for koselig hilsen. Hørtes ut som du hadde en veldig hyggelig helg i vente! Kos deg masse!:)

    klem June

    SvarSlett
  5. Så heldig du er, de er så stilige.
    Har forhørt meg på et par pol, men de har ingen.
    Ønsker deg og dine en nydelig helg, nyt den og kos dere masse.
    Klem Mio

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!