mandag 29. november 2010

Nydelige klær til en nydelig prins ♥

Jeg er så heldig å så samarbeide med  Alma og Lukke, og akkurat nå så er det en konkurranse i samarbeide med dem her på bloggen hvor DU kan vinne et gavekort på kr 500! 

Jeg har fått alle disse flotte klærne i posten fra Alma og Lukke til prinsen min - stilige og tøffe ikke sant?



Nydelige og tøffe klær til en liten prins! Butikken har masse flott til de små, og dette er faktisk en butikk som har masse fint til guttene også, i motsetning til mange andre som har mest til små prinsesser. Nettbutikken anbefales et besøk! Du rekker enda å bestille julegavene herfra

Vi har allerede brukt klærne flere ganger. Stoffene er myke og gode, fargene holder seg fint i vask, og passformen er helt perfekt ☺

Så bli med i konkurransen og prøv lykken du også  før midnatt i morgen 30.11. 
Tusen takk til Alma og Lukke for den flotte pakken og for den flotte premien i konkurransen!

Ha en fin kveld! 

Klem fra 
Hilde

3 kommentarer:

  1. Nu är tävlingen du deltagit i på bloggen avslutad, kika in och kolla om det var just du som vann!

    Om det inte var du så var inte ledsen för det! En tävling där du kan vinna ett nallebud från Nallebudet.se är igång på bloggen :)

    Kram, Ingrid

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig at du ville være med på give away'n min. Super stas :)

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du ville bli med på giveawayen min. Lykke til :-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!