tirsdag 2. november 2010

Nydelig morgen og bloggutfordring


Blir litt ekstra tidlige morgener om dagen, da mini ikke helt har stilt klokka si enda ;) Men i morgen sov han til 05:50, så nå er han nesten i rute igjen! Ei lita stund etter vi hadde stått opp, var det et nydelig fargespill på himmelen, og jeg fikk tatt disse fine bildene.


Dessverre holdt ikke været seg like fint nå utover dagen, da det er blitt grått og trist nå. Men da er det jo mye koselig man kan gjøre inne.

Og "inne" i bloglandia har jeg fått en kjempekoselig  utfordring av Trollmora med den flotte bloggen Trollmortull. Utfordringen er "Når lo du sist og av hva?"

Jeg ler jo masse, spesielt nå som mini gjør og finner på så mye morsomt! Det går jo ikke en dag uten at jeg får meg mange latterkuler, og den aller siste hadde jeg her for litt siden da vi lekte "Borte- Titt-hei". Mini holdt på å le seg igjen hver gang jeg sa "Titt-hei" og han fikk nesten latterkrampe til slutt. Og da fikk jo jeg det samme. Han har jo verdens morsomste latter, den herlige lille skapningen ♥

Utfordringen sier også at jeg skal sende denne videre til 6 personer, så de jeg vil gi denne til i dag er:

1. Cecilie med bloggen "Cecilie i forstaden"
2. June med bloggen "Junes dagbok"
3. Kristine med bloggen "Tøvsjur"
4. Swimzy med "Swimzys hundeblogg"
5. Trine med "Husfruens bekjennelser"
6. Tøybleiemamma med bloggen "Tøybleiemamma to be?"

Jeg gleder meg masse til å lese hva dere ler av!

Ha en herlig tirsdag. Siden det er Manchester United kamp i kveld, skal jeg bure meg inne på scrapperommet i kjelleren og lage noen LO'er. Kanskje jeg legger ut bilder om noen blir bra!

Ikke glem å delta i de 3 konkurransene jeg har, hvor du kan vinne flotte barneklær i alle 3. Link til disse finner du i sidebaren her på bloggen! Kanskje nettopp DU er den heldige denne gangen!

Klem fra 
Hilde

6 kommentarer:

  1. Obs... Den utfordringen fikk jeg for en stund siden også, men jeg "fikk ikke med meg" at jeg skulle sende den videre..gulp...

    Vel, jeg tok utfordringen i hvertfall!

    Åhhh... for noen nydelige bilder - du er flink med knipser'n..sukk...

    Ha en fin kveld - KLEM :)))

    SvarSlett
  2. Men vilken underbart vacker morgon ni haft av bilderna att döma! Har var det disigt och kallt imorse.
    Allt gott till dej,
    Eija

    SvarSlett
  3. Åh, den utfordingen skal jeg ta :)
    ha en flott kveld videre!

    klem fra siv

    SvarSlett
  4. Nydelige stemningsbilder du har tatt!
    Og ingen ting er som barnelatter...fins ikke noe søtere!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Hilde.

    For noen nydelige bilder du har tatt!

    Tusen takk for at duville følge bloggen min, og delta på giveawayen. Det setter jeg stor pris på :)

    Mvh Anja

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!