mandag 15. november 2010

Ny giveaway - vinn et valgfritt trykk fra Studio Nele - AVSLUTTET

Du leste ikkert innlegget mitt om de fine navneplakatene om Studio Nele lager?


Nå er jeg så heldig å få lov til å lodde ut et valgfritt trykk i str 21 x 30 cm (A4) til en av dere heldige lesere!


Det du må gjøre for å delta i konkurransen er følgende:

1 lodd: Klikke deg inn på Studio Nele og skrive i en kommentar her hvilket trykk du syntes er det fineste.
2 lodd: Skrive om konkurransen på bloggen din og lenke til bloggen min og Stuido Nele. (sidebar er ok)

Du må gjerne bli følger av bloggen min også om du ikke er det fra før, men denne gangen gir det ikke noe ekstra lodd!

Konkurransen varer til 30.11. Har du ikke blogg må du skrive navn og epost slik at jeg finner den riktige vinneren! Lykke til!

Tusen takk til Studio Nele for den fantastisk flotte og unike premien.

42 kommentarer:

  1. Min favorit är ABC namntavla. En sån vill jag vinna!
    /markaanna
    markafamiljen.blogspot.com
    markafamiljen@live.se

    SvarSlett
  2. Tar 1 lodd jeg:)

    Synes de med ugler og tog var de fineste :)

    SvarSlett
  3. Oooh! Her var det masse fine trykk! Jeg likte best navnetavla med ugla. "ho-ho-ho". I gult selfølgelig! :D
    Jeg tar et lodd! :D

    SvarSlett
  4. ABC Namntavla tycker jag om!

    mail: johannavictoria_@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Woohoo ; jeg deltar mer enn gjerne !! Likte bokstavtavlene jeg !! S som i Sebastian eller L som i Liuns !! Herlig !!

    1 lodd på meg, takk !!

    SvarSlett
  6. Heisann:)
    Så fint at du ville bli med på giveawayen min - men du glemte å skrive hva du ønsker deg hvis du vinner - det ville jo være gøy om du fikk noe du likte hvis du skulle bli vinneren - tingene blir delt på 3 pakker (3 vinnere) og den første som blir trukket ut får den gaven hvor den tingen de liker best befinner seg i:)

    En forkjølaklem fra Mimmi:)))

    SvarSlett
  7. åå jeg blei nesten forelsket i de flotte bildene:) hadde passet fint på rommet til prinsen!
    Så jeg er med og tar 1 lodd! *Krysse finre og tæ*

    SvarSlett
  8. Er ny leser på bloggen din, så jeg har vel ikke store sjansen siden jeg ikke har vært så mye her før. Men; så utrolig fine! Tar gjerne 1 lodd likevel.. Synes bokstavtavlene var veldig fine!!

    Mail: Mettee__@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei, spennede med ny give-away, jeg likte best tavlen med Tuff-tuff-tuff nr 25 eller nr.26. Tar gjerne to lodd, har linket til din give-away med premie fra Studio Nele hos Ufostrikk. :)

    SvarSlett
  10. Hejsan, jag är gärna med och tävlar. Tycker alla är jättefina men min favorit är trycket med ugglan och en sådan skulle gärna vilja vinna till min dotter som vi sedan den dagen hon föddes kallats för just ugglan ;)

    Har länkat på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/november/valfri-barntavla-fran-studio-nele-3011.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hej! Är gärna med och tävlar, 2 lotter, vill vinna Ho Ho Ho , har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/studionele-3011.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  12. Jag är gärna med och tävlar. Min stora favorit är tågtrycket, men jag fastnade även för bokstavstavlorna... M som i Mullvad :-)

    har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/november/studio-nele-3011.html

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  13. Ho-Ho-Ho :) fr0stskadad@hotmail.com

    SvarSlett
  14. En sånn rosa navnetavle med ugle på hadde gjort seg på et av jenterommene!

    Tar 2 lodd jeg da, linker og bilde ligger venstre sidebar på http://kevkat.blogspot.com

    SvarSlett
  15. Hei igjen :-)
    Fine bilder, liker ting med navn, hehe. Jeg tar gjerne to lodd takk, likte best "Astronauten".
    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  16. Jag vill gärna vara med i tävlingen! Om jag vann skulle jag välja namntavlan med alfabetet och det skulle stå A som i ARN. Det är min lille systerson som blir två månader idag.
    Jag har länkat i min blogg.

    SvarSlett
  17. Hei igjen!
    To lodd til meg takk :-)
    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  18. Hej! Jag är självklart med och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/3011-studio-nele.html

    I mitt inlägg ser du också min favorit, tåget :)
    Håller tummarna!
    Ha det gott så länge!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Hejsa - er glad for at jeg kom forbi din blog - her ser hyggeligt ud :o). Jeg vil meget gerne deltage med to lod i den fine udtrækning, jeg ligger et link på min blog og melder mig som fast læser. Håber du sender til DK hvis jeg skulle være så heldig at vinde?! Mvh Pia

    SvarSlett
  20. hov ja - glemte helt at fortælle at jeg er helt vild med Tuff-Tuff-tuff :o)

    SvarSlett
  21. Hei!

    Jeg er gjerne med igjen :) Jeg likte den rosa tuff-tuff-tuff, så det blir vel ett lodd til meg.

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Hej hej, är också gärna med och tävlar!!!

    Min favorit är ABC namntavlan!

    Tipsar på min blogg också; http://extrem.blogg.se/2010/november/tavling-18.html


    *håller tummarna*

    KRAM

    elin_pumaior86@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Den röda "Love is easy" är verkligen snygg! Den vill jag vara med och tävla om.

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jag är med och tävlar om tavlan "bilar" till min sons sovrum.
    Har länkat: http://beabus87.blogg.se/2010/november/tavla-om-en-supersot-barntavla.html#comment
    E-mail: beabus87@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Hejsan, vill gärna vara med och tävla. Om jag skulle vinna så önskar jag Fågelbur - Välkommen.

    / Pia

    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  26. My house was clean tycker jag är asfräck! den vill jag vinna. martina_holst@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Hejhej!
    Jag tar gärna en lott. Jag tycker om bilden Välkommen (gul).

    Ha det gott!

    koltrast5@gmail.com

    SvarSlett
  28. Mange fine, en av dem: ABC Namntavla hadde passet fint :)
    Ha en trivelig dag :)

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  29. Vilken super tävling!
    Tavlan Bilar är min favorit om jag vinner. Den skulle passa perfekt i min sons nygjorda lekrum.

    Med vänliga hälsningar
    Aldis Milinkovic
    aldijana_m@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jag vill vara med och tävla! :) min favorit är: Tuff-tuff-tuff rosa

    http://www.studionele.se/product.html/tuff-tuff-tuff-2?category_id=5


    (min mail in_88@hotmail.com)

    SvarSlett
  31. Heihei:)
    Her vil jeg være med :)
    Min favoritt er Tuff-tuff-tuff blå¨.

    2 lodd på meg:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/vinn-et-valgfritt-trykk-fra-studio-nele.html

    klem fra siv anita, swimzy

    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  32. abc-tavlen syns jeg var kjempefin!


    1 lodd til meg :)

    kinelindstad@gmail.com

    SvarSlett
  33. Jag är gärna med!
    Min favorit:
    http://www.studionele.se/product.html/tuff-tuff-tuff?category_id=5

    har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/11/30-nov-vinn-valfritt-tryck.html

    Är redan följare på BL:

    SvarSlett
  34. Jag gillade "F som i fladdermus" ;D

    bloodsband@live.se

    SvarSlett
  35. Vill gärna vara med och tävla och favoriten är tuff tuff tuff rosa

    länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/november/vinn-ett-valfritt-tryck.html

    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Et lodd til meg. likte liten og sterk i rosa

    klem fra veli-m.p

    SvarSlett
  37. JEg likte "Fisketur" best, jeg. Nydelig :-) Tar ett lodd da jeg ikke har noen blogg enda.

    SvarSlett
  38. For en flott giveaway - og for noen nydelige plakater.
    Takk for tipset ;o)

    og sjansen til å vinne.

    Jeg har lenket opp til dere begge.

    Jeg liker best tuff tuff tuff - toget ;o)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  39. Togturen var kjempe søt! Den kunne jeg gjerne hatt :) Så jeg tar et lodd på den.
    Koselig at du har funnet veien til bloggen min!
    Klem

    SvarSlett
  40. Jeg likte best den lyseblå Ho-Ho-Ho :)
    1 lykkelodd på den:)

    SvarSlett
  41. Hej! Jag vill givetvis vara med även jag och tar två lotter då jag lägger upp en bild på min favorit och länkar i bloggen vår på: http://theotott.blogg.se/2010/november/studionele.html

    Hoppas på tur! Kramar Malin
    malin_rautila@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Jag skulle vilja vinna en K som i Krokodil.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!