onsdag 3. november 2010

Ny giveaway hos meg - AVSLUTTET


Jeg er så heldig å samarbeide med Bambino om å lodde ut de nye Drink All Around Cups. Disse er kjempeflotte og veldig praktiske, og ser slik ut:

Tøffe ikke sant? Disse er ikke til salgs i Norge, men selges kun i Sverige, så eneste plassen i Norge du kan få tak i dem er ved å vinne dem her hos meg! Koppene brukes som en vanlig kopp, men det går ikke an å søle når man drikker! Du kan lese mer om de flotte koppene på Bambinos hjemmeside. Jeg vil plukke ut 3 heldige vinnere av dere. Og som ikke det er nok vil jeg også trekke ut en 4 vinner som får en overraskelse fra Bambino i trøstepremie!


Da er det bare å hive seg med i giveawayen, og for å delta må du gjøre følgende:

1 lodd: Skrive en kommentar til dette innlegget. Har du ikke blogg, så husk navn og epost. Skriv også om du vil vinne til jente eller gutt.
2 lodd: Følg bloggen min. Er du følger fra før, får du selvfølgelig også dette loddet.
3 lodd: Følg konkurransebloggen min som du finner her.
4 lodd: Skiv om konkurransen på bloggen din. Sidebaren er kjempeflott det også! Har du ikke blogg kan du skrive om den på Facebook eller Twitter. Jeg blir også glad om noen med blogg også vil dele giveawayen på Facebook eller Twitter.

Tusen takk til Gunilla på Bambino MAM for de flotte premiene ♥

Konkurransen varer til 5. desember. Lykke til!

78 kommentarer:

  1. Tre lodd til meg! Jeg følger begge bloggene dine:-)
    Synes koppene var knall flotte og vil gjerne vinne til jente:-)
    Lykke til med trekkingen:-)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine kopper:D
    4 lodd til meg, og ønsker å vinne den til en gutt:)

    SvarSlett
  3. jeg er gjerne med. tar 4 lodd. Legger den i sidebaren på bloggen min:)
    klem

    SvarSlett
  4. Hej! Jag är gärna med och tävlar!

    1. Det spelar inte någon roll vilken färg det skulle bli om jag vann men jag ha en dotter!

    2. Är följare av din blogg :)

    3. Följer även din tävlingsblogg.

    4. Här har jag skrivit om tävlingen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/november/bambino-drink-all-around-cup-512.html

    /Sandra (sandra.li@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Så kjekt! To lodd til meg takk:). Dersom jeg skulle være så heldig å vinne velger jeg til gutt:)

    SvarSlett
  6. Så utrolig flotte kopper. En slik skulle jeg gjerne hatt til min lille prinsesse. Jeg har lagt 4 lodd i potten:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Jeg tar to lodd, og satser på en kopp til min vesle datter!

    SvarSlett
  8. Tror ikke kommentaren min kom med jeg- Herlige kopper- ønsker en til en prinsesse! Har lagt 4 lod di potten- og så beklager jeg hvis dette kommer 2 ganger:)

    SvarSlett
  9. Jag vill gärna vara med o vinna. Till en flicka :)

    SvarSlett
  10. Så utrolig snedig! Sånn kopp skulle man hatt til lille rampen her!
    2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne bli med denne gang også:)

    1. jeg kommenterte
    2. og jeg følger med!!!

    ha en fin uke!!!

    SvarSlett
  12. Hej Jag vill vara med och tävla om en mugg till en pojke. Följer både denna och tävlingsbloggen. Kommer garanterat läsa mer
    /Markaanna

    SvarSlett
  13. De var tøffe =)
    Jeg er gjerne med på trekning!
    2 lodd på meg (følger og kommentar)

    Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  14. Heihei :)
    Her vil jeg gjerne være med:)
    4 lodd til meg:)

    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/vinn-barnekopp-fra-bambino.html

    klem fra siv anita

    SvarSlett
  15. Jeg vil gjerne ta et lodd =) Jeg har jente...

    Klem fra Camilla S. N

    camillasnilsen@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Eg har en gutt. Følger deg no på begge bloggene,og har publisert give awayen på bloggen min!

    3 lodd?

    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  17. Veldig smarte kopper ! Ønsker evt til ei jente :)

    Jeg følger begge bloggene, linker til deg fra FB, så da blir det vel 4 lodd :)

    Ha en fin dag !

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  18. ÅÅÅÅÅÅ,herlige kopper!!! Sånne hadde vært knall til sønnen min på 17 mnd.... Så bra at noen kan representere nykommere i bambino-serien...Supert!!! Synes det er dumt at man ikke kan kjøpe alle produkter i norge:-(( Skjønte ikke helt ang.lodder,men har ikke blogg...Ønsker svært gjerne å bli med på trekningen av den kule koppen:-) Lykke til videre!! Marita A.

    marita.andreassen1@gmail.com

    SvarSlett
  19. Oj, denne var flott !! Tar gjerne 4 lodd ; og vil vinne til gutt !! ;))

    SvarSlett
  20. fiiiine kopper, tar gjerne to lodd
    ha en fin dag
    /myt

    SvarSlett
  21. Har en gutt. Følger begge bloggene, kommenterer, har posta på FB (http://www.facebook.com/profile.php?id=681995548)

    SvarSlett
  22. Jeg følger begge bloggene dine :) Så da tar jeg 3 lodd. Vil vinne til jente.
    yvonne.rislaa@yahoo.no

    SvarSlett
  23. Jag skulle gärna vinna en till min jente! Följer din blogg på bloglovin!!!

    Kram Stina

    SvarSlett
  24. 3 lodd til meg! Jeg ønsker en slik stilig kopp til gutt!

    SvarSlett
  25. Hei, jeg vil gjerne være med i konkurransen av den fine koppen, til en jente i mitt tilfelle!
    Følger også bloggen din, så 2 lodd på meg! :)

    Klem fra Hanne.

    hanneangelsen@gmail.com

    SvarSlett
  26. Oj, så spennende da. Jeg vil gjerne være med.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  27. Dette må jeg jo bli med på!!
    Jeg trekker 4 heldige lodd:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  28. Hei!
    Kjekt du ville vere med på blogglotteriet mitt.:) Eg tek gjerne eit lodd her hjå deg også!
    Helsing Kristin

    SvarSlett
  29. 2 lodd på meg, Hilde.
    Jeg kommenterer og legger ut link på FB.
    Ønsker til jente <3

    SvarSlett
  30. Skønne kopper. Hvis jeg vinder, vil jeg forære min nevø koppen. Han er 2 år og rigtig dejlig :)

    4 lodder til mig, klem fra
    mette b

    SvarSlett
  31. Flotte koppar! Følgjer begge bloggane dine, så tre lodd på meg.

    SvarSlett
  32. For en fin premie å vinne da. Denne hadde vært kjempe fin til min sønn. Jeg blir med i denne konkurransen og tar 4 lodd :)

    1 Lodd: Skrevet en kommentar her og vis jeg vinner så vil jeg ha en kopp til en gutt.

    2 lodd: Jeg er følger her fra før. Så følger bloggen din.

    3 Lodd: Jeg følger også konkurranse bloggen din.

    4 Lodd: Jeg har delt giveawayen på facebook profilen min og så har jeg skrevet et inlegg på bloggen min og lakt en link også.

    Facebook: http://www.facebook.com/aneha

    Bloggen min:http://aneha300.blogspot.com/2010/11/giva-away-hos-hildem.html

    SvarSlett
  33. Jag är gärna med och tar två lotter, en lott för jag vill vinna till en flicka och en lott till för jag följer dig på bloglovin och har gjort det ett bra tag :D

    sweetzazza@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Stilig kopp!

    Jeg følger begge bloggene, og har nå lagt konkurransen din til i sidebaren på bloggen min :)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  35. Glemte å skrive at jeg har en gutt ;)

    SvarSlett
  36. Lekre kopper, vil veldig gjerne vinne en av de! Hiver meg på med tre lodd og vil gjerne vinne til jente :o)

    (Har lagt info om konkurransen i side baren på bloggen min)

    SvarSlett
  37. Tar 2 lodd på vinnerlykken til Lukas jeg :)

    SvarSlett
  38. Jag tar gärna EN lott :-)
    Har jag turen att vinna vill jag ha en mugg till en flicka.
    Spcegirl_@spray.se

    SvarSlett
  39. Hei!Smarte kopper:)Vil gjerne vinne til gutt.
    Tar 1 lodd.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  40. 3 lodd på meg her :o)

    Flotte kopper!

    Det var mange vinnermuligheter her hos deg, og for ein flott blogg og! Så gøy at du fant veien te meg, så eg fant veien te deg :o)

    God helg!

    SvarSlett
  41. 3 lodd til meg :) Ha ei fortsatt fiiin helg! :)

    SvarSlett
  42. Hej! Är gärna med och tävlar, vill vinna till en pojke, är följare av bloggen din. 2 lotter Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  43. 1 lott: Önskar vinna till en flicka.

    2 lotter: Följer din blog via bloglovin.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Jeg følger bloggen og har et lite prinsetroll! :) 2 lodd altså! :)

    SvarSlett
  45. Jeg tar tre lodd! Følger begge bloggene dine :-) Jente eller gutt vet jeg ikke så jeg tar det som en overraskelse dersom jeg vinner!

    SvarSlett
  46. Jag är gärna med och tävlar.

    Jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/november/bambino-512.html

    Jag är följare av denna blogg minns inte om jag heter En Mölnbobos Liv eller om det är min webadress som är loggad www.annakarlsson.se/blogg/

    Jag hittade inte vart man följer din konkurrenseblogg men jag har lagt till den i min RSS.

    Om jag vinner så vill jag vinna till en gutt

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  47. Hej! Jag är självklart med även jag och länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/bambino-512.html

    Hoppas verkligen på tur! Ha det gott så länge!
    Mattias,
    mr22ga@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Jag är gärna med och tävlar!
    Jag följer båda dina bloggar och har länkat här:
    http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/november/vinn-en-drink-all-around-cup.html Så fyra lotter om jag har räknat rätt!
    Kram
    anna med litet a
    annamedliteta@gmail.com

    SvarSlett
  49. Hej hej klart att jag är med!

    Skulle vilja vinna en grön till lille gossen MIlle!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvarSlett
  50. jeg prøver lykken med ett lodd. mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  51. Jag är med och tävlar.

    1 lott: Jag önskar vinna till en flicka

    2 lotter: Följer din blogg

    3 lotter: Följer tävlingsbloggen

    4 lotter: http://lindbergmasalin.blogg.se/linda/2010/november/mugg.html

    /Linda
    linda_lindberg@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Hei! Er følger på begge bloggene dine!
    Høres ut som en genial kopp - og ønsker meg da denne til min lille jente! 3 lodd på meg!
    ha en fin helg!
    Hilsen Camilla. frkhaga.blogge.no

    SvarSlett
  53. Ønsker meg kopp til gutt.
    Følger bloggene dine og kommenterer så tre lodd på meg. Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  54. Jag är med!
    Är redan följare via BL och här har jag länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/11/5-dec-vinn-bambino-mugg.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  55. Jag är med och tävlar

    1 lott: jag önskar vinna en mugg till min son
    2 lotter: jag följer din blogg
    3 lotter: följer den bloggen med
    4 lotter: länkar här: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-om-en-drink-all-around-cup.html

    hoppas på tur :D

    caroline

    caroline_radahl@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Jeg er med! To ladd fra meg, og jeg har en liten gutt som kunne tenkt seg dette!:)

    SvarSlett
  57. 1 lodd, håper på å vinne til jente:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  58. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar.
    Jag vill vinna till en tjej.
    Jag tar 4 lotter.
    Följer båda dina bloggar,
    och här är min länk:
    http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/november/5-dec-vinn-bambino-mugg.html

    Mvh// Anna Vid
    Mail: melinasmamma@live.se

    SvarSlett
  59. Jeg vil gjerne vinne en av de flotte koppene til jente. Tre lodd til meg, da jeg følger begge bloggenne dine.

    Veli- M.P

    SvarSlett
  60. Jeg tar med glede 3 lodd :) Veldig bra premie! Vil vinne til jente. Hilsen Lis
    lissi75@live.com

    SvarSlett
  61. Morsomme kopper.
    Må trekke 4 lodd jeg :) Legger link til innlegget i sidebaren min :)

    SvarSlett
  62. sjove kopper til de små. jeg er med på en enkelt lod

    SvarSlett
  63. Jeg vil ha to lodd, og vil gjerne vinne grønn kopp til Linnea liten. mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  64. 1 lodd

    de var jo kjempe kjekke da.. går noen kopper i gulvet her per dag

    lisbeth_nyborg@hotmail.com

    Lisbeth Nyborg

    Gutt

    SvarSlett
  65. 1 lodd til meg. jeg vil vinne jentekopp ;-)

    SvarSlett
  66. Hei! En sånn kopp kunne jeg godt tenkt meg til sønnen min :) Spennende!

    SvarSlett
  67. 2 lodd til meg:) Har en liten gutt som holder på å lære seg å drikke av kopp:D

    SvarSlett
  68. Jeg er med eg www.marlene89.blogg.no

    SvarSlett
  69. Det var super fin kopp. Den passe til flott til en prinssesse som vi har fått i familien. Tvi tvi til alle sammen. Så må alle ha en fin førjuls tid. Har skrevet på Facebook, følger begge bloggene dine og komentarer. 4 lodd til meg. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  70. Jeg er med med tre lodd. Hadde vært gøy å få prøve en slik kopp.

    SvarSlett
  71. Hej! Jag är självklart med och tar en lott! Hoppas på tur!

    Kramar Malin, http://theotott.blogg.se

    SvarSlett
  72. de var jo kjempeartige! har du prøvd dem selv? :-) 3 lodd på meg takk! Så moro!! :-D Lykke til alle sammen!!!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!