søndag 7. november 2010

I ♥ scrapping


Denne helga har jeg fått ryddet og organisert scrappetingene mine. Og etter å ha fått så fin orden, og oppdaget hva jeg egentlig hadde, så måtte jeg lage noen LO'er. Holder på med et fotoalbum fra en ferietur til Manchester for 2 1/2 år siden. Der kjøpte jeg med en Louis Vuitton skulderveske som jeg har brukt utrolig masse, og er et av veskekjøpene mine jeg er aller mest fornøyd med.  Så denne LO'en er fra perfekt shopping.

Skal få tatt noen bilder av de flotte systemene jeg har laget til dere en annen dag.

Ha en fin søndag kveld.

Klem fra 
Hilde

3 kommentarer:

  1. Scrapping e eg ikkje god i altså, men var flinkare å setta bilder i album før. Dvs eg limte inn bilder, billetter osv og skreiv masse tekst. Flink du e!

    Og helga blei kos ja :o) Et lite referat inne hos meg :o)

    Ha ei finfin ny veka!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!