tirsdag 9. november 2010

Giveaways


Akkurat nå har jeg 4 herlige konkurranser hos meg hvor du kan vinne barneklær og barneutstyr. Kjekke ting for oss som har små barn i hus, eller for de som kjenner noen som har små. Har du husket å delta? Alle konkurransene er gratis, og du trenger ikke egen blogg for å delta. Trykk på linkene under for å komme til konkurransene (du blir ikke med på å kommentere på dette innlegget)
  • Vinn 3 bodyer fra Bambina. Frist er 14.11
  • Vinn gavekort hos DarlingExress. Frist er 23.11
  • Vinn gavekort fra Alma og Lukke. Frist 30.11
  • Vinn kopp som du ikke får kjøpt i Norge og overraskelse fra Bambino. Frist 05.12
Og som ikke dette er nok. Snart kommer flere nye giveaways med flotte premier, bl.a. matstol fra BabyBjörn verd 2000 kr Så følg med!

Ha en herlig tirsdag alle sammen - med eller uten vinnerlykke ♥

Klem fra 
Hilde

3 kommentarer:

  1. takk for at du følger.
    ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett
  2. Hei hopp!!♥ så koselig at du likte ideen med juleboken.. Kopier over en lav sko og er du nære 40 er du da ikke for gammel.. bare akkurat lik alder som meg!!

    ha en fin fin dag♥

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!