tirsdag 23. november 2010

Giveaway - vinn matstol fra BabyBjörn - AVSLUTTET


Du leste vel innlegget mitt for noen uker siden om den fantastiske matstolen fra BabyBjörn?

Nå har du som min leser muligheten for å vinne denne fantastise stolen! Stolen helt fantastisk for babyen, sikker og ikke minst flott å se på. Den kan slås sammen når den ikke er i bruk, og er meget lett å holde ren.

For å bli med i trekningen om denne flotte stolen til verdi av  2000 kr, må du gjøre følgende:

1 lodd: Skrive en koselig kommentar til meg under her med hva som er ditt favorittprodukt hos BabyBjörn.
2 lodd: Legge deg til som følger av bloggen.
3 lodd: Følge bloggen på bloglovin.
4 lodd: Skrive om konkurransen på bloggen din og lenke hit. Det er helt flott om du vil bruke sidebaren også!

Jeg setter også stor pris på om du Twittrer og/eller skriver om konkurransen på Facebook!

Du kan altså få totalt 4 lodd. Skriv i kommentaren din hvor mange lodd du har fått. Er du anonym må du huske å skrive navn og epost slik at jeg kan få tak i deg om du vinner! Og ja - konkurransen er selvfølgelig åpen for alle dere i Sverige, Danmark, Finland og andre som vil prøve lykken!

Konkurransen pågår til 31.12.10. Lykke til!

Tusen takk til BabyBjörn for den fantastiske premien!


Bildet av stolen og logoen er publisert med tillatelse av BabyBjörn

76 kommentarer:

  1. Ååååå for en FANTASTISK premie!! Dette vil jeg veldig gjerne være med på!! Legger oss til følger og skriver kommentar, det skulle vel bli 2 lodd! Krysser fingrene og håper jeg vinner, hadde passet kjempe godt da jeg har en liten baby på 3.5mnd. Favoritt produktet mitt fra Babybjørn er babyselen, ellers så har jeg ikke prøvdt så mange andre produkter der fra.
    Ha en flott tirsdag Hilde
    Klem fra Johanna i AnnaJohanna.no

    SvarSlett
  2. hei! flott premie! den har jeg lyst på! mitt favoritt babybjørn er vippestolen!
    tar 1 lodd:)

    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Prøver igjen.
    4 lodd på meg, og favoritten er BabyBjörn vippestol :)

    SvarSlett
  4. For en flott premie, liker stolen altså!!
    Min favoritt Baby Björn er VIPPESTOLEN !

    Blir 3 lodd på meg da, for Bloglovin` har jeg ikke peiling på !!! ;) ;) Sidebaren as usual !!

    SvarSlett
  5. Favorittproduktet mitt er babybjørn babysele, utrolig prakisk:) 1 lodd til meg.

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  6. hei du! så fantastisk premie.. melder meg på med på med 1 lodd.
    er jo følger så blir det to på meg???

    SvarSlett
  7. åå For en flott premie da.
    Har to favoritt produkt hos babybjørn, vi har reiseseng der i fra, utrolig lett liten men god plass oppi, også ser vippestolen der i fra helt super ut.
    Følger er jeg fra før, og lagt ut bilde og link,
    så 3 lodd på meg:)

    Ønsker deg en finfin tirsdag

    SvarSlett
  8. Vippestolen er helt klart min favoritt fra babybjørn :) 1 lodd på meg da :)

    Hilsen Stine

    tyvenlia@live.no

    SvarSlett
  9. Flott premie som jeg gjerne vil vinne! Favoritten er Baby bjørn-bæresele. 2 lodd da jeg allerede er følger :)

    SvarSlett
  10. Jag prenumererar via bloglovin´och vill gärna ha två lotter. :) (Har inget Googlekonto)

    Min favorit hos BabyBjörn är toalettsitsen för barn, som man sätter ovanpå den vanliga sitsen. Jättepraktisk när barnen börjar gå på toaletten, så de får bättre balans. Den används flitigt här hemma just nu! :)

    SvarSlett
  11. Vilken underbar tävling! Håller tummarna SUPER hårt! Min favoritprodukt hos Babybjörn just nu är faktiskt deras matstol - superläcker!

    http://jennyn.blogg.se/tavlar/2010/november/jag-tavlar-hos-hildem.html

    Jag har prenumenerar på din blogg!

    Nu håller jag tummarna hårt! Kram Jenny

    SvarSlett
  12. Den stolen må jo være helt super, slik en trenger vi :-) Mitt favorittprodukt fra BabyBjørn er bæreselen Air. Lett og god komfort. Jeg tar to lodd og krysser fingre og tær :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer!

    SvarSlett
  13. Hei!

    Etter alt det positive du har sagt om den stolen, så må jo den bare være favorittproduktet :) Jeg er følger både her og der, så det blir tre lodd på meg denne gangen.

    Tusen takk for de supre konkurransene du har :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Vet ikke hva Bloglovin er.

    men 3 lodd

    Babystolen er faktisk noe min nevø kunne trengt nå :D

    SvarSlett
  15. Hej. Jag tävlar också ut en sån här matstol på min blogg. Och man blir ju så avis på dom som har chans att vinna. Roligt att jag också får tävla!! :) Jag tävlar med alla lotter!! 1 lott: min favoritprodukt är bärselen, hade inte klarat mig utan den! 2.lott: följer redan 3.lott: följer redana:) 4.lott: Har länkat här: http://erikatavlar.blogspot.com/2010/11/vinn-matstol.html.

    Hoppas på tur som jag brukar ha hos dig :)!!
    Kram Erika

    SvarSlett
  16. så spennende med denne konkurransen. favoritt produktet må nok bli reisesengen. god plass og veldig praktisk.. blir 1 lodd til meg. håper på gode vinnersjanser for denne stolen vil vi ha:o)

    mail: annkarinda@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Hei
    Om denne stolen er like bra som Babybjørn sine andre produkter, er det noe jeg har stor lyst på, Jeg har faktisk tre favorittprodukter, nemlig babybjørn active bæresele. Lett å bruke, og god å bære babyen i. Dessuten kunne vi ikke klart oss uten vippestolen derfra, den er uslitelig. Og "stolpotta" fra Babybjørn gjorde at storebror lett kunne avvennes fra bleie. Der satt han som en konge!!
    Så det blir vel to lodd på meg!

    veli-m.p

    SvarSlett
  18. hej

    jag är med och tävlar med alla lotter.

    1: min favoritprodukt utöver babybjörn matstol är babybjörn bärsele active, den har vi själva köpt och ser fram emot att få använda den, bättre uppfinning finns inte :D

    2: jag är redan följare av bloggen sedan förut ( caroline rådahl)
    3: prenumererar via bloglovin ( caroline rådahl)
    4: länkar oå min blogg: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-om-babybjorn-matstol.html

    och jag skriver om tävlingen på facebook :D caroline rådahl

    nu hoppas jag på tur vill verkligen verkligen vinna denna.

    caroline_radahl@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Heihei :)
    Jeg er med på 4 lodd jeg:)
    Mitt favorittprodukt fra babybjørn er dems bæresele active.
    Er følger både her og på bloglovin:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/vinn-barnestol-fra-babybjrn.html

    klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  20. Så flott giveaway da!!
    Denne stolen så jo helt super ut!
    Jeg vil gjerne bli med og trekker 3 heldige lodd!!! Krysser fingrene nå:-)

    Lykke til med fuglematen!:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  21. Hei. For en fantastisk premie:)Har en bæresele hjemme som absolutt er en favoritt. Likte også godt "barnglas" på nettsiden.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  22. Hei.

    Jeg vil gjerne være med jeg også. =)
    Mitt favoritt produkt hos BB må nok være bæreselen, og varmetrekket som hører til. Det er utrolig smart, og holder barnet tørt og varm når man er ute på tur. Det er det ikke så mange andre bærebarn firmar som har tenkt på =)

    1 lodd til meg =)

    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  23. Denne vil jeg vinne til mageboeren min :)
    Tar to lodd siden jeg allerede er følger

    yvonne.rislaa@yahoo.no

    SvarSlett
  24. Jag är gärna med!
    Min favorit är Pottstolen, helt suverän. Slår alla andra pottor rejält. Stadig och rejäl och lättskött.

    Jag är redan följare på BL sedan tidigare och här har jag tipsat om tävlingen:
    http://care69.blogspot.com/2010/11/31-dec-vinn-matstol-fran-babybjorn.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  25. Hej! Jag är med och tävlar. Favorit är babyBjörn bärsele, är följare, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/matstol-3112.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  26. Oj! JAg gillar många av babybjörns produkter, men comfort carrier är en favorit!

    JAg följer dig både på genom google och via bloglovin!

    Totalt 3 lotter :-)

    Nu håller jag tummarna i denna supertävling!!!

    Kram Stina
    fladdor@gmail.com
    http://fladdor.se

    SvarSlett
  27. Jag är gärna med :-)
    Min favoritprodukt är den snygga stolen som jag nu tävlar om :-)
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-matstol-fran-babybjorn.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  28. Mitt favorittprodukt fra BabyBjørn har de siste fem årene vært vippestolen! Den er gått i arv fra største, via mellomste til minstetøtta.

    Men, vil veldig gjerne prøve den nye matstolen, så tenker at da blir det 3 lodd på meg? Er allerede følger og link og bilde finnes i venstre sidebar på http://kevkat.blogspot.com

    Tvi-tvi til meg!

    SvarSlett
  29. jeg er med.. 4 lodd :D
    Mitt favorittprodukt... vel jeg har verken brukt bæreselen eller vippestolen.
    Men syns den matstolen man kan vinne ser ut som et produkt jeg kunne like godt :D

    SvarSlett
  30. Har ikke prøvd ut noen av BabyBjørns produkter, men denne stolen så helt super ut!!! Praktisk med bord, ikke så stor og ruvende og med god støtte for en liten kropp!
    Prøver lykken med 2 lodd! tvitvi!

    SvarSlett
  31. Denne premien er midt i blinken for oss. Lillepia vår skal snart begynne å spise, så vært superfint med en spisestol.

    Min favoritt hos babybjørn er en vippestol, som vi bruker hele tida. Love!

    Klem Millemilla
    *som også har en giveaway gående :-)*

    SvarSlett
  32. Min favoritt er bæreselen fra babybjørn! Den er genial og meget behagelig!
    Ett lodd til meg :)
    Hilsen Jeanette

    SvarSlett
  33. Hej!

    Jag är jättegärna med och tävlar med 2 stycken lotter!

    Min favoritprodukt hos babybjörn är dels, deras haklappar men sen denna matstol som är så förbaskat fin!

    Jag har länkat i min blogg:http://thowe.blogg.se/tavlingar/2010/november/matstol-babybjorn-3112.html

    // thowe
    thowe.strand@hotmail.com
    thowe.blogg.se

    SvarSlett
  34. Jag tar 4 lotter för jag vill verkliiiiiigen vinna detta fina pris till min fina tjej!
    1. Min favorit produkt är Pottstolen! Den är söt och praktisk.
    2. Fölger dig nu (Madelene Jacobsen)
    3. Har lagt till dig på Bloglovin
    4. http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2010/december/tavla127.html
    Håller tummarna för tur nu!
    Mail: madeli@hotmail.se

    SvarSlett
  35. Så spennende! Kjempefin stol, akkurat som alle de andre produktene til BabyBjörn. Liker veldig godt den babysitter stolen jeg. Den har blitt flittig brukt her. Veldig stilren og praktisk samtidig. Har linket til den, BabyBjörn, konkurransen og bloggen din i eget innlegg på bloggen min her: http://klaerselges.blogg.no/1291201047_vinn_matstol_fra_baby.html
    Jeg er følger begge steder fra før, så 4 lodd her takk:)
    Ha en riktig god førjulstid! Klem:)

    SvarSlett
  36. Lekker stol! Er følger fra før av. Jeg bare elsker babybkørn vippestolen, den har redda dagen utallige ganger, enten det er magevondt eller søvnløshet som de små har vært plaget med :)
    Klemm til ei Rana jente fra ei anna :)

    SvarSlett
  37. Jeg er med her også med to lodd.

    1. Mitt favorttprodukt fra Babybjørn er vippestolen (men kanskje det nå blir denne? :) )
    2. Jeg er allerede følger.

    SvarSlett
  38. Heisann!

    Favorittprodukt har vært bæreselen, men nå ser jeg en ny favoritt! ;-)

    SvarSlett
  39. Hei,
    jeg må ta 2 lodd her! Favorittproduktet vårt har vært vippestolen :)

    Ønsker deg en flott helg,
    Mari Ann

    SvarSlett
  40. Babybjørn bæreselen er genial! :D

    2 lodd på meg som følger å ;)

    SvarSlett
  41. Jag är gärna med och tävlar.

    Jag gillar deras resesäng.

    Jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/matstol-3112.html

    Jag är följare hos dig (www.annakarlsson.se)

    Jag länkar på min Facebook och taggar dig

    http://www.facebook.com/home.php?#!/edtannk

    Jag är redan följare på bloglovin

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  42. Jag är jättegärna med och tävlar med en lott!
    Min favorit är den här sängen för den allra första tiden http://www.babybjorn.se/produkter/sova/babybadd/harmony/. Den hade jag gärna haft till min baby! :)

    SvarSlett
  43. Hej hej klart att jag är med och tävlar!

    Min favorit är babybädd Harmony, så fin!

    *HÅLLER TUMMARNA*

    KRAM

    SvarSlett
  44. Mine favorittprodukter er så enkelt som matforkledet og potten. Hverdagsprodukter som har vært i bruk i flere år her.

    Tar to lodd, følger deg også.

    SvarSlett
  45. Bärselen utan tvekan!! fr0stskadad@hotmail.com

    SvarSlett
  46. jag vill vara med i tävlingen :) den bästa grejen från babybjörn är bärselen, den kan man använda alltifrån på stan till att dammsuga hemma, eller dom gångerna barnvagnen inte ryms för att hundarna ska med. hoppas jag vinner stolen, den verkar perfekt !!

    SvarSlett
  47. Oiii, for en premie! det der er jo rett å slett helt fantastisk!! :-D
    Jeg må utnevne vippestolen fra babybjørn som min absolutte favoritt... Den hadde vi rett å slett ikke klart oss uten!!
    Dersom han ikke får lov til å sitte i den å se på tv til han sovner på middagstid så blir det rett å slett ikke noe middagslur!

    Så det er virkelig en produkt jeg kan anbefale alle!!!

    Lykke til alle sammen! Og 3 lodd på meg :-D

    SvarSlett
  48. ett lodd på meg :)) super premie da! krysser fingre, da får lille Ellen Margrethe en flott gave med "liksomtante" ♥

    marianne storvik!

    SvarSlett
  49. Jeg slenger meg med med ett lodd. Min favoritt hos Babybjørn er uten tvil bæreselen, brukes ofte, spesielt av pappaen ;-) mvh inggridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  50. Jeg blir gjerne med på trekning med 3 lodd!

    Kjempeflott premie som passer perfekt etterhvert som mini skal opp å sitte selv:)

    Vi har både bæreselen og vippestolen fra BB, vanskelig å velge, men må nok være vippestolen som er favoritten!! :)

    Jeg krysser fingrene;)

    SvarSlett
  51. Kjempefin premie!
    Vi hadde en vippestol fra babybjørn, var superfornøyd med den! Var inne og kikket på siden nå, og den vugga/senga var kjempefin :)
    Jeg tar tre lodd i konkurransen :)

    Klem Miriam

    SvarSlett
  52. Dette hadde vært utrolig morro å vinne! Siden vi skal ha en baby til å trenger en stol ekstra :) Men værre er det å velge kun ett produkt av babybjørn! Har veldig mange, men må nesten bli bæresele eller vippestolen er også helt fantastisk!

    Både banner på hovedside med link + egen side med innlegg :)

    http://emmaadelen.blogspot.com/p/giveaway-konkurranser.html

    www.emmaadelen.blogspot.com

    så da blir det 4 lodd på meg :) *krysser fingrene*

    SvarSlett
  53. Superfin stol. Den har jeg ikke sett før.
    Mitt favorittprodukt hos Babybjørn er vippestolen. Bruker min nå til tredje barnet, og den er like fin.

    God jul og godt nyttår til deg og dine.

    1 lodd til meg da.

    Mvh Marit, mwaaler@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Jag fastnade för denna: BABYBJÖRN Babysitter Balance Air (:
    Kram Johanna-Sofia
    mungipa@hotmail.se

    SvarSlett
  55. Jag tävlar!
    Tycker bäst om matstolen.
    Mvh Jeanette
    jeanette.helgesson@etanet.se

    SvarSlett
  56. Detta vill jag givetvis vinna =)!

    Deras bärsele har vi haft mycket nytta av när vår lilleman var liten. Deras produkter är otroligt stabila, rejäla och har god kvalite!

    Jag följer din blogg.

    Mvh Erica
    erica@piggelinen.se

    SvarSlett
  57. Hej! Jag deltar gärna i din fina tävling och tar tre lotter! Jag följer dig med blogglovin och länkar här: http://theotott.blogg.se/2010/november/31-dec-vinn-matstol-fran-babybjorn.html

    Jantelag! Släng dig i väggen är du snäll! För detta inlägg kommer jag definitivt få skäll. I Sverige passar det sig inte att säga att man är bra, men det har jag bestämt mig för att strunta i, ja!
    Jag är mamma och oftast en jädrans bra en sådetså, jag leker, stöttar, uppfostrar och håller på! Förtjänas inte detta att firas så sig? Med en härlig stol från Babybjörn till min dotter och mig?

    Favoriten hos Babybjörn är dess bärselar som jag tycker är kanoners! Har själv "Active" och den älskar vi!

    Hoppas på tur!
    Kramar Malin
    malin_rautila@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Hei hei :) Jeg er gjerne med på konkurranse! Er følger, så da blir det to lodd på meg. Mitt favorittprodukt hos BabyBjørn er bæreselen, men den er også det eneste produktet jeg har prøvd:). Vippestolene ser også fine ut, og matstolen også!

    Veldig fin gutt du har :). Min er 14 måneder nå.

    Klem

    SvarSlett
  59. Jeg er absolutt med, to lodd. Mitt absolutt favoritt produkt fra babybjørn er vippestolen. Den hadde jeg ikke klart med uten på mine tre barn, utrolig holdbar og slitesterk er den og. god jul,klemmer

    SvarSlett
  60. Jeg tar to lodd :) Følger allerede bloggen din :) Jeg er veldig fornøyd med bæreselen vi har fra babybjørn, den har vi brukt mye.
    mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  61. 4 lodd på meg.. og min favoritten er BabyBjörn vippestol :)

    SvarSlett
  62. 3 lodd her :)

    Jeg kan nås på: olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  63. Jeg ønsker å delta i konkurransen! Det blir tre lodd i min lomme :) :) Denne hadde vært super til vår sønn som kommer i februar! :)
    Jeg kan nås på urettferdig@live.com

    SvarSlett
  64. Kjempefin premie!1 lodd til meg.
    Jeg tror en favoritt må være babysitter baby organic.


    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Åhh vilken super tävling!!

    Min abslouta favorit är faktiskt denna matstol som du lottar du. Ser så liten, smidigt och barnet verkar sitta bra i den om man jämför Ikeas stolar.
    Och den är snygg ;)
    Följer dig redan poå bloglovin sen ett bra tag tillbaka
    Och jag har tipsat om tävlingen:
    http://caaaaaaroliine.blogg.se/vitavlar/2010/december/31-december.html

    3 lotter.

    Nu håller jag tummarna stenhårt och önskar dig ett riktigt Gott Nytt år =)

    SvarSlett
  66. For en flott premie!
    Denne hadde vært helt fantatisk til veslemor, og til mamman som bare elsker baby bjørn merket!
    Jeg følger det på bloglovin, så da er det to lodd på meg!
    Ha en god jul og godt nyttår!

    SvarSlett
  67. Jeg er med....
    Babybjørn vippestol og bæreselen er mine favoritter:):):)
    Er følger her... og hiver meg med som følger på bloglovin;)
    godt nytt år....

    SvarSlett
  68. Jeg vil veldig gjerne være med på konkurransen.
    Favoritten fra babybjørn må vel bli vippestolen.
    Jeg tar forresten 2 lodd.

    rinarese@yahoo.no

    SvarSlett
  69. Da har jeg lagt meg til som følger av denne supre bloggen =D
    Har vippestolen fra BabyBjørn som er helt super, men tror denne stolen hadde blitt en klar favoritt! Trenger to barnestoler etterhvert siden lillesøster kommer i april :)

    2 lodd på meg da :p

    Ha en super dag og et fin nyttårsfeiring!

    SvarSlett
  70. Hejsan! Jag är supergärna med och tävlar. Vore perfekt för oss med ett litet kök. En supersnygg stol som går att fälla ihop så att den ej står i vägen. Skulle bli väldigt glada för den :)

    Jag tävlar med 3 lotter;
    1. Min favorit är barnmatstolen, men förutom den så gillar jag Comfort Carrier, bärselen väldigt mycket. Den verkar vara väldigt bra.
    2. Jag lägger nu till dig på BL
    3. Jag länkar här;
    http://lindet.blogg.se/tavlar/2010/december/3112-hilde-m-baby-bjorn.html

    (Tipsar även på Facebook)

    Gott Nytt År på dig :) Kram Linda
    fors_linda@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Jeg er med!
    Mitt favorittprodukt er definitivt bæreselen - Babybjörn Comfort Carrier. Kunne ikke klart meg uten!
    Jeg følger nå bloggen din både her (opprettet en googlekonto kun for deg...hehe!) og gjennom Bloglovin'! Jeg har også skrevet et innlegg på bloggen min, og det finner du her: http://ninab86.blogg.no/1293807914_bare_ett_til_da.html

    Det ble vel 4 lodd det da... ;)

    SvarSlett
  72. Hej, jag är gärna med och tävlar och tar 4 lotter!

    1. Favoriten är bärselen "Active" som vi haft sedan dottern var tre veckor. Riktigt skön att ha på sig när man bär dotter trots att hon är 7 månader nu.
    2. Följer via blogger (GulligaSurre)
    3. Följer via Bloglovin också!
    4. Har länkat på bloggen här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/december/matstol-3112.html

    Gott Nytt År! :D

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Prøver lykken hos deg på årets siste dag. 2 lodd til meg. Godt nytt år alle sammen. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  74. Min favorit är babybjörn bärsele. Dom är så fina! Har en själv. Kram Evelina

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!