søndag 14. november 2010

Første farsdag her i huset

I dag er det første farsdag her i huset. Det feires med presang til pappan, som får en fin gave fra meg og mini.


I anledning dagen måtte jeg lage et kort til pappan i huset som ble seende slik ut:





Jeg har akkurat fått kjøpt meg noen Promarkers og holder på å lære meg å fargelegge stempler med dem. Det blir bedre og bedre for hver gang. har også brukt Slicemaskinen min til å lage bokstaver og rundingene bak stempelet.

Slik ble kortet inni før påskriving:


Da gratulerer jeg pappan i huset med sin første farsdag og håper at gave, kort og pakke faller i smak, og at dagen din blir fin!

Hilser også så masse til min egen pappa og svigerfar og håper begge får flotte farsdager ♥

Farsdagsklem fra
Hilde

6 kommentarer:

  1. Her er det også første farsdag ;) Fint kort!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hilsen. Lenge siden første farsdag her i huset...men gratulerer tilbake til pappan der nå da. Hilsen svigerfar :-)

    SvarSlett
  3. Åhh så nydelig kort, tror nok at pappaen ble fornøyd med dette kortet:)

    SvarSlett
  4. Du har vunnet i giveawayen min ;) Et pledd og tøfler! Send addressen til min mail: bente@brakmakergata.com

    Grattis ;)

    SvarSlett
  5. Det är något speciellt med första fars dag!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!