søndag 28. november 2010

En annerledes julekalender


Jeg er så heldig å få teste ut Favas Sing Sang "Sanger og aktiviteter som hører julen til" gjennom Aktiviteter for barn. Boksen inneholder 24 tradisjonelle julesanger og 6 aktiviteter som passer godt i førjulstiden. Den inneholder også en CD med alle sangene på. Alle kortene er illustrert med en nydelig tegning på den ene siden og julesanger på den andre siden.

Jeg har pakket inn alle kortene så det ble 24 pakker. Så fikk jeg min kjære til å hente inn en tørr kvist som jeg satte i en vase. Deretter ble alle kortene hengt opp på kvisten.


Tallene til pakkene har jeg skjært ut med en Slice-maskin. Og resultatet ble en stilig julekalender som ingen andre har maken til! Her ble både liten og stor veldig fornøyde.

Nå gleder jeg med til å la Mini pakke opp en og en pakke frem til juleaften og synge sammen med han! Han er utrolig glad i sang og musikk, så dette er den perfekte adventskalenderen!


Vil du også kjøpe denne flotte boksen kan du gjøre det her: Kjøp nå!


♥ Tusen, tusen takk til Line på Aktiviteter for Barn for de flotte kortene ♥


♥ Ha en nydelig 1. søndag i advent ♥

6 kommentarer:

  1. Så kult det ble med den greina som adventskalender!! Og de kortene virker kjempefine - gleder meg til å høre hvordan det ble tatt imot også, for da kan det være en ide til neste år!:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Så flott julekalender du har laget! Kjempestilig å henge pakkene på greina slik du har gjort!

    Vår kalender ser ganske anderledes ut, men den inneholder de samme 24 kortene ;o)

    SvarSlett
  3. Så gøy!! Ble kjempefint!:)
    Håper dere har hatt en fin dag idag!
    klem:)

    SvarSlett
  4. KJempe fin :)

    Vetle har denne kalenderen fra før, men jeg har alikevel lagt inn ett kort for hver dag i pakkekalenderen hans (bare for ekstra kos), og en liten lapp der det står hvor en pakke ligger :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!