lørdag 27. november 2010

Brrrrr


Det er nydelige dager nå, men akk så kaldt. For mellom minus 15-20 grader så holder jeg og prinsen oss innendørs! Men fyr i ovnen har vi det godt og varmt og nyter skuet til den vakre vinteren ute.




I kveld skal vi ordne det siste til 1. søndag i advent. Jeg er ferdig å vaske kjøkkenet - både i skuffer og skap, og fått skiftet gardiner. Adventsduker og adventslys er på plass. Og så har vi laget hjemmelad fuglemat som skal henges ut i morgen til de frosne småfuglene! Blir nok å legge ut bilder av denne etterhvert. Skal også legge siste finpuss på adventskalenderen til prinsen som dere skal få se i morgen :)

Ha en nydelig lørdag kveld alle sammen. Husk å delta på alle mine giveaways, så kanskje det er du som vinner matstol, barneklær, kopp eller et nydelig trykk!

Klem fra
Hilde

4 kommentarer:

  1. det er virkelig brrr nå fortiden,ha en fin advent!!!1

    SvarSlett
  2. Her er det også surt og kaldt, godt å bare kunne være inne og kose seg. Ønsker deg en fin 1.adventssøndag!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder.
    Synes også det er så kaldt for tiden, herlig å fyre i peisen og holde seg innendørs.
    Ønsker deg og dine en nydelig adventsøndag, kos dere og nyt den.
    Klem Mio

    SvarSlett
  4. Hei! Så koselig at du ville være med på min giveaway:-)
    Fryktelig kaldt hos deg da, heldigvis litt mildere her. Fine bilder:-)
    Saga

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!